haci tyler - 27.06.2016


dj hacı in da house eheheh. nazar mı değdirdiniz ne yaptınız ben anlamadım. öyle bir sıkkınlık bastı yazasım gelmedi. görev ciddiyetiyle yapıyorum soru cevapları da aslında görev olmadığı bir hayır işi olduğu için bazen ipimle kuşağım dediğim oluyor asdasdasd. devam ediyorum.

olum ben mesajlar bitsin diye yazdıkça mesajlar artıyor terbiyesizlik yapmayın. biz size terbiyesizlik yapmadığımız halde bizi warrocktr'den banlattınız asdasdas. çıldırıciim. neyse. geri geliciim kahpe bizans'ın yiğit güzeli eheheh. işte bugünün hasılatı:

"şöyle düşünüyorum. tcma'yı anlamak ve onun ayarında bir zihin yapısına sahip olmak bizim için bir başlangıç. asıl meseleler ondan sonra başlayacak. çünkü fırsatları insan kazanmaz. insan kendini hazırlar. tanrı alınteri karşılığında ona fırsatları bahşeder. bu dünyanın kuralıdır. ortak koşanlardan ol veya gerçeği gizleyenlerden veya teslim olanlardan farketmez. neyi feda etmeye hazırsın? tüm sorular eninde sonunda buna geliyor. alınterinin karşılığını ise kesinlikle alıyorsun. ben geçici olan dünya için kanımı ve terimi harcamak istemiyorum. bu hadi hindu tapınağına gidip keşiş olalım demek değil asdasdasd. tam tersi. emirler bu yönde. hoşumuza gitmediği halde mücadele etmek bize zorunlu kılındı. neyse. olum şu trailerın müziği adamı tribe sokuyor ya asdasdasdasd. söylediklerim gerçekler tabi. yanlış anlama. taşağına yazdığım şeyler değil. gerçi biliyorsun eheheh."

"helal şerefsiz seni eheheh. ucundan tutmaya başladın işleri. çok güzel dedin. aynen tcma da o nedenden kurdu. geçici sosyal çevreler gereksiz. yani sırf devlet beni o adamla aynı kuruma atadı aynı sınıfa koydu diye o adamla arkadaşlık etmek açlığın daniskası. zaman geçirmelik takılırsın o ayrı mesele. ömürlük kardeşler bambaşka."

"başlığı kapatmamışlardır. kapatsalar da sikimizden aşağı abi niye sikliyorsun eheheh. serverlar filan sıkıntı olmuştur. yoksa reklam kaynaklarından birini kesmek kadar abes bir şey görmüyorum. gerçi burası öyle pek kurumsal bir yer değil ergen kantır serverı ayarında bir yer belli de olmaz asdasdasd. tek bilmen gereken sikleme. zaman geçtikçe işin aslı ortaya çıkar. siz de gerekenin ne olduğuna inanıyorsanız onu yaparsınız. sonra betalar yine gelmeye başlar size de meze çıkar eheheh."

"betalarla ilgili haklısın. analarını gondiklemedikçe üstüne gelmeye çalışırlar çukurda oldukları için. o bir nevi şu lütfen enerjini benimle paylaş ve çıkar beni bu bok çukurundan asdadasd. normal muhabbet etmiyorlar tespitin güzel. gerçekten sadece açlık ve birbirlerini test etmeleri var. betalara neden liderlik etmek isteyesin? kendine hayrı dokunmayan primat sana ne konuda destek olacak eheheh. kardeşlik dışı alfa yok gülüm. var da bir sike derman olmazlar. alfa dediğin tam kendi karakterindir. köylü bir emmi alfasını bulmuş olabilir. ne sike yarayacak şimdi bu asdasdasd. alfanın potansiyeli önemli mesele hatta kilit. alfa çekimi enerji yemez hatta enerjini artırır. götlerinden atıyorlar abi mal mal herkesi dinlemeyin. tcma buraya uğramaz daha ya sanmıyorum ama bi %1 pay bıraktım ne olur ne olmaz diye eheheh. kardeşlik'in dikkatini tam ne çeker şu durumda gerçekten bilmiyorum. yapılması gereken en doğru hamle ne bilmiyorum. tek bildiğim başlıkla ilgili olduğu çünkü elimizdeki tek malzeme o asdasdasd. başlık yayılacak bence. yayacaksınız betaları çekip öğrenme hızınızı daha da artıracaksınız. bir bok anlamamış götünden atan veya götünden anlamış ergenlerle mücadele edip insanı daha iyi tecrübe edeceksiniz. ya bu benim teorim tabi. sonra yaptık ama alınmadık diye ağlamayın bana asdasdasd. faydalı olması cabası olur ama. çok geliştirir. tcma kendini betalarla geliştirdi bir dönem -evet başlık eheheh- bunu biliyoruz. yöntem verimli demek ki. ama iyice ölçüp tartın  çünkü beni alakadar eden bir konu değil. ben öyle fikir attım mal gibi balıklama atlamayın asdasdasd."

"kanka öyle sıkıcı mesaj atıyorsun ki aşağı kaydırıp öyle bakıyorum boş boş asdasdasd. her şeye bu kadar takılma. biliyorum asap bozucu. kısa zamanda bir dövüş sporuna başla. güreş boks filan gibi. karate aikido vb gitme aptal saptal eheheh."

"çok güzel yapmışsınız. kanka başlığın server sorunu olduğunu düşünüyorum. ama silinse de çok siklenecek bir durum yok ortada. benim açımdan yani asdadasd. senin açından büyük bir beta pratik platformu elinden alındı. bu çok önemli. sorun soruşturun. bana sorarsan çok da önemli bir şey yok zamanla açılır eheheh."

"kanka şimdi bu konu çok derin. yaşın ufaksa ondan da olabilir. beyin frekanslarıyla alakalı. özetin özeti meditasyon yap. çözümün bu. yapay şeker tüketme yani beyaz şeker şu çaya atılanlar. meyve şekerinden bahsetmiyorum meyve ye. meditasyonu da kararında yap tüm çözümü orada arama. sonra gidip başıma hindu kesilme asdasdasd."

"kanka çakralar önemli. tcma'nın komple kapalı ama o tcma asdasdasd. sen aç."

"kanka milletler hayali unsurlardır. çok önemlidirler ama soyutturlar. tcma atatürk milliyetçisidir mesela. ama bu pratik bir çözüm olarak. mevcut şartlarda en iyi çözüm bu. onun dışında tamamen geçerli bir yol olduğu için filan değil. türkiye'deki siyaset her yerdeki siyaset gibi. amerika niye her yere demokrasi götürüyor? kendi adamını getirmek çok kolay kitleleri güdüp. çok çok çok kolay hem de eheheh. bunlar araştırman için seni şevklendirmiştir umuyorum. top sende artık asdasdasd."

"yapamayız gülüm yapamayız tatlım yapamayız canikom. seviye istiyorsan ekşi'ye git asdasdasd. dikkat ironi içerir eheheh."

"olum götünle okuma. sana sosyal çevrenden kop mu dedim ben yarak beyinli asdasdasd. ayrıca ad hominem öğrenip insanların mallıklarıyla yüzleşmek yerine onlarla takılmayı seçiyorsan kolay gelsin. üzgünüm. bu kesin bir seçim. sana kimseyle kötü geçin diyen de olmadı olum. resmen yazdıklarımı okumuyor götünüzle convert ediyorsunuz asdasdasd. bu nedenle zamana bırakıyorum. illa düşünmek için götü yerine beynini kullanan biri çıkar eheheh."

"kanka çoğu boktan bir ailede yaşıyor. bu bir sorun değil. hatta lehine kullanırsan betalara dair çok şey öğrenirsin. derslerine çalış. part time işe gir. tanrı'dan yardım iste. kendinin çözümü sadece sensin. senin yaptıkların ve seçimlerin seni kurtarabilir. bir şey kötüyse ona kötü dediğin için öyledir. meditasyon yap. ne çok adama meditasyon yap dedim abi ya asdasdasd."

"çok iyi denk gelmiş. salon üyeliğin bitince temeli almış olursun. 3 ay civarı iyidir. sonra bırak başla."

"mesajlarının uzunca bir bölümünde sıçıyorsun kanka. baya baya. ortalığa sıçıyorsun asdasdasd. hayrına yapmasam sike sürülecek aklınız yok len eheheh. her tür temastan bahsediyorum. her tür temas enerji akışı yapar. başlık altın dişi elde etme üzerine kurulu çünkü altın dişi dışında kadın seni dibe çeker genel olarak. ya tabi pompalamasyon bu benim misyon diyorsan başlıktaki soğuk yaklaşım öğretileriyle mümkün olduğunca kız açacaksın. 10 kıza yaklaşsan 2'si düşse çok büyük başarı soğuk yaklaşım için. harbici söylüyorum senin için değil. genel böyle. soğuk yaklaşım saçma çünkü. kızın bir erkeğe aç olması lazım üstüne bir de zeka geriliği anca öyle asdasdasd. hayatını bu işe adayıp 100 gram et için bin takla çeken uluslar arası pua sikiklerinin başarı oranı bundan da düşüktür hele bir de clublarda asdasdasdas. senden bir sik çıkmayacağını düşündüğüm için rotanı böyle çiziyorum hadi gazan mübarek olsun eheheh. abi başlığı okumadınız mı? amacı am olan yarak beyinliler için gereken her şey verildi başlıkta ki alacaklarını alıp aradan çıksınlar. dünya üzerinde bulup bulabileceğin en kaliteli pua kaynağı len başlık. bir bok yiyeceksen düzgün ye. daha düzeyli bir şeylere bakıyorsan pandora's box bak pua saçmalıklarına nazaran eh daha hoş tabi eheheh. amacın alfa olmaksa bunların ikisi de yardım etmez. sadece elindeki çürük malı kör alıcıya daha iyi satmanı sağlar asdasdasd. bu cümleyi birkaç kere daha okuyun. pua boklarının özeti bu çünkü bizzat tcma tarafından yapılmış bir özettir aklıma geldi koyayım hemen şuraya eheheh."

"şu mantıksal safsatalar meselesi çok önemli olum. hayatınızı kurtarır. bakın şu hacı kardeşinizi dinleyin eheheh."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder