haci tyler - 25.07.2015

ne bileyim lan bazen aklıma geliyor da darlanıyorum. adamın yazdıklarını daha anlamamış kişiler tcma geri gelsin diyorlar. abi siz mal mısınız yoksa tipiniz mi öyle gösteriyor? tcma gelse ne olacak? adamın 16 yaşında yazdığı başlığı anlamaktan acizsin daha. onca yıl geçerken adam daha ne kadar gelişti bi düşün. şuan söylediklerini anlayacak kapasitede misin sence? adamın dediklerine gereken önemi verecek kadar farkında mısın hayatın? anlamıyorsunuz. boşuna zorlamayın bari. gidin online oyun oynayın, youtube kanalı açın şebeklik yapın. adam diyordu sadece en özeller girebilir diye. kendinizi niye özel görüyorsunuz? ben görmüyorum. hatta umutsuzluktan şuan buraya yazıyorum. sen buraya yazıyorsun ve üstüne üstlük saçma kafanla düşünüp bir şeyleri yorumlamaya çalışıyorsun. neyi doğru yorumladın bugüne kadar? olum tam anlamıyla nefretliksiniz. ben de öyleyim ama siz daha betersiniz.

ahahahh beyler arama motorunda they call me alpha yazınca çıkan şeylerden biri de they call me alpha ekşi. yani amcam ekşi'de ne yazmışlar tcma ile ilgili onları okuyacak. olum kimse kimsenin hayatına karışamaz ama ekşi'de kendi derdine derman olamayan daha en basit soruların cevabını bile bulamayıp karı düşürmek için uğraşan bir de üstüne çaktırmamaya uğraşıp başarılı olduğunu sanan cihangir solcusu vitaminsiz abazaların yazdıklarına mı önem veriyorsunuz? verin tabi. ya inanamıyorum. sorsam hepiniz alfasınız, en kötü omegasınız. düşünmek neden bu kadar zor geliyor? zanna uyuyorsunuz. güzel yorumlar görseniz orada, başlığa verdiğiniz değer artacak. e kötü yorumlar görünce de o biçim. bu nedir biliyor musun arkadaşım? ben beynimi kullanamıyorum, hadi birisi kendi sıçmığını saçsın da ben prim yapacak gibiysem onu kullanayım demektir. sorsam toplumu çoktan vurmuş geçmiş toplumun çoktan üstüne çıkmış gürbüzlersiniz hepiniz. bırakınız bu ayakları. bu çelişkiler içinde yaşayıp kardeşlik için ölüyorsunuz. ben atılmışsam sizin hiçbir şansınız yok. bakın bence kardeşlik filan unutup bi konuda kendinizi geliştirin. bu dersler olabilir, pazarlama olabilir, programlama olabilir. ama belki de kardeşlik size uygun değildir? herkes niye kendini oraya yakıştırıyor ki hem? abi sen kafa olarak daha buralardaysan bu adamlar seni aralarına alsa bile tutunabileceğini düşünüyor musun? bırak allasen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder