hepinizi doverim lan ben

Amacımızın Yanlış Anlaşılmaması İçin Bu Bölüm Hakkındaki Açıklamamızı Okumanızı Rica Ediyoruz.(click)
______________________________


ssler: https://i.hizliresim.com/2Ev89v.jpg https://i.hizliresim.com/POvPrQ.jpg https://i.hizliresim.com/XE2LX6.jpg

diyalog: + ben - hepinizi doverim lan ben

+ sa yanlış hatırlamıyorsam test gruplarından birindeyken atılmıştın. 1-2 şey sorabilir miyim ?

-sor buyur, 1 yıl bulundum kardeşlikte, my7 liderdi. tek test grubu vardı zaten

+eğer istersen yapılan testler hakkında , anlatılanlar hakkında bildiklerini benle paylaşmanı rica ediyorum . birde senden bir ricam daha olacak senin gibi test gruplarından atılan bildiğin birileri var mı varsa nickini veya herhangi bir sosyal hesabını paylaşabilirsen sevinirim.

-amk evladı kitap basıp zengin olmak istiyormuş. bizi bunun için çalıştırmaya çalıştı. ama gördüğün üzere hala basamadı kitabı. olay bu amına koyim bişey yok kardeşlikte. ama kardeşlikteyken anlatılan şeyler çok uçuktu. yemin ederim ki skyrimdeki ejderdilinin ve ejderhaların gerçek olduğunu söylüyordu. kendisinin hz adem'in tıpatıp aynısı olduğunu falan söylüyordu. oyunlarla kafayı bozmuş amk malı. kehanetlere göre ben ilk ejderhamı ağzına mızrak atıp kuyruğundan çıkartarak öldüreceğim diyordu. adam ya bizi sikiyor ya da ruh hastası, siktiret yani birader. güçlü olmaya çalışacaksan çalış da, şu herifin kölesi gibi bişey olma.
başkaları var ama onları ifşa edemem kusura bakma.

+kardeşim nolur daha fazla hikaye anlatır mısın onun dediği şeyleri felan. başkalarını ifşa etmeyeceksin ki sadece aynı sen gibi soru sormak istiyorum onlara lütfen.

-Ya kardeşim bak My7nın ideolojisi yanlış. Bahsettiği güçlerin bi kısımları gerçek hatta daha öteleri de var ama My7 gerçekte 17 yaşında bir liseliydi amına koyim başlığı açtığı zaman.

Başka platforma geçtik inciden sonra. Bize dedi yeni yazı dizileri gelecek. Gelmedi amk. Sonra dedi, üşendim. Daha sonra da dedi, kendiniz öğrenceksiniz. Sonra zaman geçti az, kitap basacaksınız dedi, çalışın dedi. Kimse doğru dürüst çalışmadı ak. Sonra msnye geçildi. Orada çalışıldı azcık. Sonra skype'a geçildi, orda da azcık çalışıldı. Kardeşliğin 1. Kuruluş yıl dönümü geldi, hala kitapla alakalı bi sik yok. Kitabeviyle konuştular elde kitap yokken, kitabevi dedi yok paranın %70i bizim vs, bunu kabul eder gibi de oldular mecburluktan. Ama bak 4 yıl geçti hala bunlar daha bi kitap çıkartamadı.

My7 ile buluşanlar oldu. Skypeta bütün gün age of ve kantır falan atıyorduk zaten yazın amk. Şehri uzaktı ben yüz yüze buluşamadım, ama tipini faceden falan gördüm. Ha sana facesini versem göremezsin çünkü arkadaş olarak eklerse görebiliyorsun tipini. Profil fotoğrafı kendisi değil. Tipi nasıl dersen, hafif esmer, hafif çomarımsı bişey. Boy uzun tamam, ama göbek de var azcık. Kaslı vs değil hiç. Amk evladı sizi köle olarak kullanmak için kendini de şişirilmiş balon olarak gösteriyor.

Bu adam assassins creed manyağıydı. Kendisini desmond miles'a benzetirdi bazı yönlerden. Altair ezio benim atalarım falan derdi.

Sen eğer, gerçekten alfa olma iddiasında birisi isen; gerçekte sadece kendine ve yaratıcına muhtaç olduğun gerçeğini idrak edebilecek ve sahiplenecek kadar yürekli ol, güçlü ol.
Benim durumum iyi, kendi yolumda. Ama my7la teoride falan çok farklılıklarım var. Kendimi kandırmıyorum içimde alfam var diye. Benden daha öte işleyişlerin beynimde olduğu doğru ama, ben varım amına koyim başka bir kişilik karakter mi var orada, şizofrenliğe meyletmenin lüzumu yok.


6 yorum:

  1. muhammed yuşa aybek erzurumda akın çiftlik manisada dikkatli olun. ikisi internetten alfa falan diye dolandırıcılık kovalıyorlar ayık olun.

    YanıtlaSil
  2. kardeşliğe üyelik-vergi adı altında benden de 3 ay boyunca para aldılar toplamda 1000 liraya yakın para attım. ilk ay akın çiftlik hesabına diğer aylar muhammed yuşa aybek hesabına para attım. param yok deyince de beta oldun artık diyerek kardeşlikten attılar. sonra internette araştırınca anladım ki dolandırılmışım. 1000 lira için dava falan uğraşmayacağım. haram zehir zıkkım olsun şerefsizlere!

    YanıtlaSil
  3. Bunca zaman da bir kez de dolandırıcı çıkmadı ya karşıma...
    Nasıl da çıldırıyorsun ama okuyup okuyup hiçbir halt değişmeyince ama?
    Ulan senden kaç kez kanıt istedim de eveleyip geveledin hala boş atıp tutuyorsun.
    Sen var ya soru işareti bile yaratamazsın da neyse...
    Ben de Emma Watson bana çıkma teklif etti diyorum hadi nolacak şimdi?
    Siktir git şuradan boş seni...

    YanıtlaSil
  4. muhammed yuşa aybek ve akın çiftlik lütfen .dddddd
    tamam dolandırıcılıktan ceza yediniz de çırpındıkça daha da batıyorsunuz. tüm deliller de sitelere kondu.
    they call me alpha adlı dolandırıcı sahtekar sizlersiniz. istanbul 16. ağır ceza mahkemesinden cezayı yediniz. 4 sene 5 ay 10 ün cezanızı istinaf onayınca da kodese gireceksiniz.

    çırpınmanız ve inkar etmeniz sizin dolandırıcı olduğunuz realitesini değiştirmiyor. hala yüzsüz arlanmaz birer çakal olduğunuzu gösteriyor.

    bırakın dolandırıcılık kovalamayı ve iş bulun.

    YanıtlaSil
  5. https://eksiup.com/p/pv5700804ub2

    tcma kim muhammed yuşa aybek
    dolandırıcılıklarının mahkeme kararı.
    muhammed yuşa aybek kim akın çiftlik kim adlı dolandırıcıların kim olduğunu gösterir mahkeme kararı.

    YanıtlaSil
  6. aaa sitenin sahibi kimmiş :dddddd
    dolandırıcının suç ortağıymış :ddddddd

    https://eksiup.com/p/8q570775s6q3

    bu da dolandırıcının suç ortağıyla yediği cezanın mahkeme kağıdı:
    https://eksiup.com/p/pv5700804ub2

    soranlara tcma farklı yuşa farklı moruq dersin kim nerden bilcek amqq :ddddddddddddddd

    YanıtlaSil