''onlara mükemmel sürüyü sundum ; fakat, yine de toplumsal bağlarda kopmadan, basit yaratıklar gibi ego tatmini peşine gittiler.''

kardeşlik, bir basamak...
fazlası olmadı.
sizin için çok büyük bir oluşum ; fakat benim için sadece basit bir gereç...
aklını kullananlar için, yeni hayatının başlangıcı ; fakat benim için, asosyal olan köpek sürüsünün bir araya gelmesinden farksız...
ve işte, film burada başlıyor...
aciz orospu çocukları, bu bir araya gelmeyi, lisesinde dışlandığı arkadaşlarına hınç olarak bir sosyal aktivite damgasıyla görüyor.
ne mi olacak ?
güzel şeyler değil...
fakat, bu aciz betalar bunu hakediyor...
onlara mükemmel sürüyü sundum ; fakat, yine de toplumsal bağlarda kopmadan, basit yaratıklar gibi ego tatmini peşine gittiler.
betalar, daima bunu yapar...
ve kazanacaklarınızı söyleyebilirim ki, kısa bir söyleyiş de olur...
sadece, yalnız bir şekilde ve haykırarak gelen bir ölüm...
kimsenin seni sevmediği ve yokluğunun varlığından daha fazla işe yaradığı bir organik atık olarak...
kardeş olanlar bir arada mükemmel hayatlarını yaşarken ve birlikte hayatlarının ne kadar değiştiğini hayallerini kurduğunuz o evlerde konuşurken...
pahalı arabalara binerken...
televizyonlarda izlediğiniz dişileri sıkılacak kadar çatırdatırken...
sınırsız imkanların farkına vararak...
hiçbir şeyin yapılamaz olmadığını artık hissederek ve daha önce bunu yaşayarak...
ve asıl olay, bunların sıradan olduğunu ve bir lütuf olmadığını ; istedikleri zaman daha fazlasına sahip olabileceklerini bilerek...
size söyledim ; sadece hakedenler, mükemmel yaşamı alacaklar ve bu sandığınızdan da kolay olacak.
fakat orospu çocukları, siz acizler, beni yapılacaklar konusunda çok opsiyonsuz bıraktınız...
ve, bunu, siz betalardan saf intikam ile alacağım...
bu yazıyı okuduysan ve betaysan, özellikle de kardeşlik'te düzelmen için zaman verilmiş bir betaysan, artık ''ışık saçan geleceğin'' senden alındı...
onu bizzat ben aldım ; şuan...
bu sikik yazıyla...
nasıl olduğunu sorgulayabilirsin, kim olduğumu ve ne tip bir gücü elimde barındırdığımı düşünebilirsin yahut ağlayabilirsin...
fakat, gerçekler değişmeyecek.
hayatını, daima my7'ın gelip seni kurtaracağı yönünde bir umutla geçireceksin ; fakat, o gün gelmeyecek...
o gün, alındı...
tarafımdan...
sıradan hayatını sürmeye ve bu bok çukurunda eğlenmek için ıkınmaya devam et...
tek geleceğin ve tek geçmişin, bundan ibaret ; emin ol...
artık alfan, yok.
huzur içinde yat, ölü adam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder