Doğrularım ve Doğrultularım.

   İyi kötü, doğru yanlış, masum suçlu, değerler afyonlar, bilmek zanmak, güven duymak medet ummak.
 
   Kuran'da geçen stratejik hedeflere parmak basmaya gayretindeyim. İşin insan hakikati olan kısmı belirli içsel süreçlerle hamlığından kurtuluyor zaten. Kılıcınla her gün talim yaparsan eğer. İnsanı iyi ve kötü diye sıfatlandıran değerlerdir. Doğanın değerleri. Bu konuya pek girmek istemiyorum çünkü detaylı halini michealsikkofield çok güzel açıklamıştı. Yazının sonunda ilgili yazıların linkini bırakırım.
 
   Beta ile bizi ayıran şey değerlerdir, aynı kelimelerin farklı manalarıdır diyoruz ya her zaman. Heh gel senle o manaları bi deşelim. Nickaltına takip ettiğimiz kaynaklardan biri olan Serdar Kuru'nun bir postunu paylaşmıştım. İşte o malum post. Yine iş nüansa çıkması kitlenin vızzıklamasına delalet olacak farkındayım. Eğer siz bir insana güvenip (bu güvendiğiniz kişi sizin hayatınızı kurtarmışsa birde) ona atılan karalamalara ve bok sıçratmalara mani oluyorsanız köpek ve köle olursunuz. Eğer ki siz bariz bir açıklıkla dile ve olaya dökülmüş olguyu, olayı düzeyli eleştirmeye çalışıyorsanız ya bok atmış ya da kendi değerlerini piyasaya satan birkaç sünepe olursunuz. Eğer ki siz her zaman göte göt derseniz kitle sizi o götlerden biri olarak görmek için ıkınırda durur. Başlık tarihine göz atınız. Siz bilirsiniz, sorgularsınız, rasyonel bir açıdan tartarsınız fakat o bilemez sadece sanar ve zanar. Siz güvenirsiniz, nihai çıkar dışında hiçbir çıkar beklemeden koşulsuz şartsız değil koşullu ve şartlı denetim ve gözetim altında güvenirsiniz ve bu şekilde gelen güvenim size daha çok güvenmeyi aşılar. Fakat o medet ummar, pastadan pay dilenir. Alamadığı zaman payını ise bir fare gibi artıkları dişler.
 
   Bütün bu anlam karmaşasının nedeni barizdir. Yaralarının merhemini drama ve afyona dönüştürmüş sikikler bizi anlamaz, sevmez. Varsın anlamasınlar. Bizim ne it sürüsü ile ne de koyun sürüsü ile işimiz var. Ayazı(doğruları) görünce kuyruğunu sıkıştıran sikiklerle karda(doğrultu) aynı adım üstünde yürüyemeyiz.

ilgili yayınlar:
http://michaelsikkofield.blogspot.com.tr/2015/08/bugun-de-baskalar-adna-utandk-cok-sukur.html
http://michaelsikkofield.blogspot.com.tr/2017/04/iyi-olmak-insana-ne-kazandrr.html
http://michaelsikkofield.blogspot.com.tr/2015/09/iyi-insanlar.html

2 yorum:

  1. tcma denen dolandırıcı muhammed yuşa aybek suç orağı da akın çiftlik imiş. nitelikli dolandırıcılıktan 4 er sene 5 er ay 10 ar gün hapis cezası aldılar. internete atmışlar mahkeme kararını. biri manisada biri erzurumdaymış. bi dolandırıcının peşine takılmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. kelin ilacı olsa başına sürer. bunlar alfa olsalar ilk kendileri takılırlardı.

    YanıtlaSil
  2. Şu gerizekalıyı da bir tek ben çürütüyorum ya ona yanıyorum...

    YanıtlaSil