''seni hayatın boyunca siktiler ; ve sonra insanlığı kurtarmanı beklediler.''

inanabiliyor musun lan ?
seni hayatın boyunca siktiler ; ve sonra insanlığı kurtarmanı beklediler.
bir leonardo yahut bir machiavelli olmanı, geleceği etkilemeni istediler.
bir yol göstermediler...
bir meziyet katmadılar yahut herhangi bir üstünlüğünü takdir etmediler...
yıllar yıllar önce, bir liseliyken kafama koyduğum bir şey vardı ; ruhumun derinliklerinde, gerçekleşeceğine emin olduğum bir şey...
tek gerçek vardı.
ben, insanlara, mükemmel bir dünyaya giden yolda liderlik edecektim.
açıkçası...
bize cevapları verecek bir öğretmen yahut kitap yok...
onları, kendin bulmak zorundasın.
yolumuzu seçebilmemiz, bizi insan yapan yegane değerdir.
kimsenin etkisinde kalma...
kendi yolunu seç...
kime katılacağın yahut katılmayacağın, hangi yolu takip edeceğin sadece sana özel seçimlerdir.
kimsenin, sana ne yapacağını söylemesine ihtiyacın yok!
siz, kendi yolunuzu seçmekte özgürsünüz...
bu özgürlüğü, sizden almak isteyenler var...
ve biliyorum ki, birçoğunuz onu seve seve verir.
fakat, bizi insan yapan yeteneğimiz, doğru olduğunu düşündüğümüzü seçmektir.
kimsenin etkisinde kalma...
kendi yolunu seç.
size, cevapları verecek kimse yok...
sana, yöntemi gösterdim.
şimdi yolunu seç...
ne doğruysa, onu yap.
ne beni takip et, ne de bir başkasını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder