haci tyler - 04.07.2016







aslında dün yanlış bir şey söyledim. içime dert oldu asdasdasdasd. tcma kitap yazmayacak çünkü yazsa çoktan yazardı dedim. bunun yanlış olma ihtimali var. ben size anlattığım çoğu şeyi aslında bana kardeşlik'te öğretilmiş olan ama öğretildiğinin farkında bile olmayacak kadar cahil bir sığır olduğum şeylerdi. bunu kabul ediyorum. bana istediğiniz şeyi söyleyin bu konuda çünkü tam bir sığırdım. işte bakın kardeşlik sığır almış eki eki betalığı için -her ne kadar sikimden aşağı olsa da asdasdasda- çoğunluk okuyup faydalansın da kuruntuya düşmesin diye açıklama yapayım. ben bunu senin sığırlığına dair bir benzerlik olarak söylemiyorum. tcma oradaydı. çeşme akarken ben testiyi doldurmalıydım. ancak çok az su doldurdum. benim sığırlığım bu. senin sığırlığın doğmuş olman nefes alışın yaşama tarzın hastalıklı ruhun fonksiyonsuz beynin bok atışın kıskançlığın değerliyi değersiz göstermek için resmen kendi götünde patinaj çekmen sırtlanca ıkınman her şeyin eheheh. cem yılmaz'a cem nabıyo biliyo musun bildiğimiz şeyleri anlatıyo yurdumuz mizah cenneti diyen kırolardan bir farkınız yok asdasdasd. her şeyi bildiğini sanan cehaletten krize girecek boş kitle. gerçekler bunlar orospucum asdasdads. yüzleş. gerçi yüzleşmesen ne olacak. şimdiye kadar gelen 100 milyar insanın kaçı yüzleşti de hakikati buldu. hepsi özel olduğunu sanıyordu. hepsi şuan solucan yemi eheheh. ben özel olduğunu iddia eden birisi değilim. zaten sonumuz belli. az önce kullandığım söz tcma'nın sözüydü ayrıca. diyordu ki bana tanınan bir süre var ve bu süre içinde kendimi kurtarmak zorundayım en uç ömür uzunluğunu yaşasam bile 100 yıla solucan yemiyim diyordu. öğreti öyle karı kız aman para aman iki küp şeker zincir takoz kıl yün böyle boş beleş işlerle alakalı değil. dünyalı mısın abi? bu boş beleş işlerle uğraşmak zorundasın. ama dünyanın geçimliğiyle uğraşmak zorunda olman seni bu işleri saplantı yapma manyaklığına niye sürüklüyor? şimdi ise taşları hepten yerine oturtmaya başladım. neyin ne için olduğunu anlamaya başladım. ilk yazmaya içimi dökmeye başladığım zamanlarda bir kardeşim yazmıştı mesaj her işte hayır vardır üzme kendini belki bu sayede olgunlaşıp hakikatleri anlayacaksın diye. bana çok abes gelmişti bu laf. kardeşlik'ten atılıp nasıl hakikatleri daha iyi anlayacaktım hakikatler oradaydı. sonra gördüm haklıymış. insan bir şeyin değerini kaybetmeden anlamıyormuş. kardeşlik'i ve öğretiyi atılınca anladım. bu nedenle kardeşlik'e girme konusunda aceleci olmanız bana çok boş geliyor. kardeşlik'te ne sike derman olacaksın hiç düşündün mü? neye yarayacaksın? kendine faydan yok senin. kendisine faydası olmayan adamın amacına ne faydası olabilir? neyse. güzin ablaya bağlamayayım eheheh. kitapla ilgili teorime gelelim. abi anlattıklarımın çoğu realite. sizin de gördüğünüz bildiğiniz şeyler. ama bir kısmı aldığım eğitime ve tcma ile takılmama güvenerek yaptığım tahminler. tcma ile takılmak neden bu kadar önemli onu da anlatayım. abi adamın enerjisi her şeyi bi başka. her şeyden öğreti çıkarabiliyor. çok alakasız şeylerden tam o an kardeşlik'e gereken kilit yorumları yapabiliyor vs vs uzar gider. yani 16 yaşında başlığı yazan bir adam bu sonuçta gerisi senin mantık yürütmene kalmış eheheh. yani adamla geçirdiğiniz ve boş gibi gözüken her an aslında çok ağır öğreti içeriyor. boş derken şimdi yarak beyinli eğri otur doğru konuş sen zaten boşsun yani o adam seni boş boş dikse hiçbir iletişiminiz olmasa bile bir kaybın söz konusu değil kendini abartma asdasdasd. bu nasihatte de paradoks var. bu nasihati alması gereken kişi zaten en aşağılık beta hastalıklarıyla uğraşıyordur beyni fonksiyonel olarak bozulmuş ve gerilemiştir alamayacak yani nasihati. nasihat paradoks işi eheheh. len bi gelemedim konuya ya amma girizgah yaptık. şimdi kitap için tcma şevksizdi. trailer olan başlık anlaşılmadıysa fazlası hiç anlaşılmaz deyip siklemiyordu. öğretilerini yeni çalışmalarını tespitlerini kardeşlik'e saklıyordu. bu kardeşlik'e girin hayat orada filan demek değil yine kendinizi mal mal türk kızı tribine sokmayın herkes beni sikmek istiyor diye. yarak girersin eheheh. çok net. senin kuru götüne kalmadı kardeşlik asdasdasda. şimdi yarın kardeşlik'ten geliyorum tcma'nın gizli öğretilerini anlatacağım diyen faydasızlarla dolar sağ sol asdasdasd. yapın kanka yapın. elinize hiçbir sik geçmeyecek. tadını çıkarın eheheh. tcma kitleyi sevmez. o yüzden kitabı gereksiz görüyordu. şu geçen gün anlattığım meseleler. kitap işinden para kazanılır sanan sektör bilmez andavallar da kitap yazıp para peşinde olduğunu söylüyor. len adam para peşinde olsa -ki bu çok doğal bir şey olurdu neden insanların para kazanması sizi rahatsız ediyor kıskançlık olabilir mi yok kanka olur mu sen yapar mısın asdasdasd- şimdiye çoktan o kitabı ve birçok projeyi ananın gondiğine kadar sokmuştu sen rahat ol asdasdasd. buraya kadarki kısım genel olarak sizin de farkında olduklarınız. benim yorumlarıma gelirsek. tcma ayrı bir güç olmayı değil kardeşlik'i seçti sanırım. o nedenle low profile çiziyor. kıyı kıyı takılıyor bu onun lafıydı aklıma geldi eheheh. ben buna aldanıp hiç yazmaz dedim. ama belli olmaz. neden? abi şartlar değişir. bir gün istediklerini alır. der ki şu kitlenin bir anasını gondikleyeyim tüm mitlerini hayatta kandırıldıkları ve değerli sandıkları her şeyi birer birer sikertip gözlerini açayım uğraşsın dursun pezevenkler asdasdasd. teorime göre bir kitap olacak -olmalı asdasdasd- ama ne zaman olacak bilmiyorum ve yakın bir zamanda da olmadığını söyleyebilirim. ben oradayken -bir gün kardeşlik'te takılıyorum eheheh- hiç lafı geçmiyordu hatta ben sormuştum düşünün kitap ne olacak yha diye asdasdasda. yazsa şimdiye kadar yazardı evet ama şuan kitleye hitap etmekten daha önemli işleri var demek ki. kendisinin kalabalık sevmediğini biliyoruz. aklı çalışan 10 adamı 1 milyonluk kitleye değişmez. bunu başlık sürecinden biliyoruz. beta burada başlığı 1 milyon kişi okudu diyorum sandı asdasdad. aklı yok malın. beyinlerinin fonksiyon bozukluklarını anlayın şu zavallı betaların. neyse. sonra yarın kitap çıkarsa ne oldu len terez diye üstüme gelmeyin terbiyesizlik yapmayın teori diyoruz adasdasdas. teori dediysek betaların götünden atmasıyla karıştıranın da ben beynine su veren itfaiyenin hortumunu gondikleyeyim. gerçi bunlardan bahsettim daha hala anlamıyorsan kitlesin kanka sori sori ne sori eheheh.

abi bugün pek işim yok. bir yazı daha döşeyeyim şuraya eheheh. hayrına yazıyorum zaten de bu seferki bayağı hayrının hayrının hayrı gibi bir şey olacak asdasdasdas. o yüzden tamamen kendi sevdiğim konulara odaklanmaya çalışacağım sizlerin genel soru işaretlerinden -gerçi kaldı mı len artık kaç cilt yazdım ya eheheh- ziyade. kardeşlik'in işleyişi teknokratik kollektiflik. dışarıdan despotik monarşi gibi durabilir aslında kriz anlarında tam olarak öyle diktatörlük oluyor bu tcma'ya verilmiş bir yetki. roma'da da görürsünüz benzerlerini ama kardeşlik önce bunu geliştirdi sonra tarihe baktı dedi aaa bunu roma da yapmış asdasdasdas. tabi daha farklı işleyiş olarak. kardeşlik teşkilat işleyişi olarak da veya hayata bakış açısı olarak da oldukça özgündür. sonuçta kadınlarla ilgili bir başlıktan kurulan bir tarikat nasıl özgün olmayacak asdasdasdasd. öğreti olarak da abi alfa öğretisini andıran bazı şeyler görebilirsiniz bazı kişiler bazı filmler bazı yazılar bazı biyografiler filan ama bunun sebebi şu herkes bi ucundan tutmuş bu işi kimse tamamına vakıf olamamış tcma hariç eheheh. öğreti sistematik hale getirildi bunun için kadınlar filan incelendi tcma zaten kadınlarla röportaj gibi günlük hayatında onları anlamaya dair -özellikle lise yıllarında- çok resmi olmayan mülakat yapmış birisi. mesela kadınlara asla kadınlarla ilgili konuşmayın tavsiye filan gibi. verim alamazsınız. asla. ya bunun çok sebebi var ama buna değinmek pek şuan ilgi alanımda olmadığı için geçiyorum. bu verimsiz yoldan tcma nasıl sikertti? ama o tcma eheheh. bu gerçekle artık yüzleşelim tcma'ya bir faydası olmaz bunun sana faydası olur hastalıklarına faydası olur. neyse. sistematikliğin getirisi olarak somutlaştı öğreti artık herkesin hayatında %1-%5 bulundurduğu farkında olunmayan bir hakikat değil onu çok çok artırabileceği bir forma sokuldu. betalar avcunu yalar tabi gelişim için ilk kural hastalıkları iyileştirmektir seninkiler senin amına koymuş durumda tedavi yok kanka üzgünüm asdasdasdas. başlık meselesine döner. mal gibi okur betalar hiçbir şey alamaz üstüne üstlük hastalıkları artar. bu doğal bir süreç. bu konuda uyarılmıştınız başlığın başında. tabi götünüzle okuduğunuz için pek görmeniz mümkün olmadı asdasdasdas. yine neyse. öğreti gelişmeye açık ve tcma geliştiriyor yani ikinci bir altın vuruş miti yapmayın kendi aranızda çünkü artık test edilmenize de gerek yok boşa çalışmayın eheheh. böyle mavi hap mıydı kırmızı hap mıydı onun gibi değil bir süreç ve farkındalık seviyesindeki yükseliş olarak başlık gibi işleyiş aşağı yukarı. neyse. abi eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürüyorum sonra etraf yine karı kız açı tiplerin kardeşlik'ten atılma macerası hikayeleriyle dolmasın asdasdasdsad. benzerlikler çok doğal yani. kahvedeki amcayı da dinlesen bir kısmı başlıkla örtüşür normal olarak eheheh. yaş ilerledikçe tecrübe arttıkça filan. bizimki 16 yaşındaydı tabi hoş noktalardan biri de bu asdasdasd. neyse. kardeşlik ve tcma her şeyini böyle geliştirdi. yani önce kendilerini o şartlar altında buldular ve çözümler ürettiler başlık kardeşlik bazında değil tcma bazında çözüm üretimidir mesela bunun sonucunda kardeşlik ortaya çıkmıştır eheheh. bu da ilginç bi anekdot. bunlara değindik. o durumların çözümleri buldular abi. sonra tarihten bu işin sağlamasını yaptılar. direkt tarihten alsalardı işlevsiz olurdu süs gibi veya tarihe hiç bakmasalardı protokollerin oturması zaman alırdı. bu roma senatosu gibi 6 aylık diktatörlük değil tcma'daki life long dictatorship yani ömürlük julius caesar gibi mesela böyle bir yetki sıradan ortamlarda avamlarla dolu demokrasi senatolarında verilmez sike sike alınır caesar gibi ama kardeşlik gibi insanın gerçekte ne olduğunu bal gibi bilen ve haksızlık olduğu zaman korkunç bir şekilde tcma'ya karşı bile -neden bile dedim çünkü kardeşlik tcma'ya can borcu olduğunu bilir buna ben de dahilim o başlık olmasa çoğunun hayatı nasıl olurdu şuan düşünün burada tcma yüceltmesi yok tcma zaten topluma nazaran yeterince yüce bu su götürmez bir gerçek istediğin kadar inkar et sıkıntı yok eheheh kardeşlik her şeyin tanrı'dan olduğunu bilir bunu tcma'nın yok mehdiliği yok peygamberliği gibi aptal saptal ergence şeylere yormaz bunun tcma'ya yüklenen bir sorumluluk olduğunun farkındadır tanrı inancın varsa sana verilen her şeyin tanrı'dan olduğunu bilirsin ve bu verilenler boş bir sebepten verilmez dünya bir sınav yeridir hastalıkların çoksa onlarla imtihan olursun yeteneklerin çoksa tcma gibi onlarla imtihan olursun bu bir sorumluluk meselesidir beta yine anlamayacak ama olsun asdasdasd betaların başlıktan şikayet sebebi de belli tcma bunlara okumayın betalar ananız gondiklenir dedi bunlar yeaaa bir şey olmaz kafasında okudular hastalıkları arttı şuan yarağı yemiş durumdalar asdasdasdas- ayaklanacak bir ekip bunu kendi isteğiyle seçilmiş birisine verebilir nitekim öyle de oldu.
kardeşlik'te kimseyi haksızlık yapıliyüüüür diye kandırıp galeyana getiremeyeceğin için bir haksızlık varsa ortada bir galeyan gerekmeksizin kardeşlik ehli bunun üzerine gideceği için fitneye ve bozguna yönelik basit -o beyinden o kadar çıkıyor asdasdasda- aldatmacalarla bezeli beta tripleri yok tabi eheheh. tcma adalete çok düşkün ne olursa olsun adil olmalı düsturunda haketmeyen haketmediğini asla alamaz bu nedenle kardeşlik'i yakıyordu adam herkesi atmış bi ara sayı 2 olmuş anlatmıştım. neyse gerçi kime anlatıyorum adalet filan siz magazin istiyorsunuz eheheh. teknokrasi avrupa birliği işleyişidir. işten anlamayan insanın gagasını kapamasıdır özetin özeti. işten anlayanlar yapar işi. o iş ne olursa olsun. çoklu denetim var tabi yani bir departman özerk çalışır ama yoğun bir denetim de söz konusudur. sana görevi verirler ekibinle görevi sen yaparsın ustalara danışabilirsin ama iş senindir ve denetlenirsin. bu şekilde. neyse. kollektif teknokrasi olma olayı da şöyle herkes yılların testleri sonucu dahil olduğu için tcma kilit bir karar alacaksa herkesi etkileyecek en küçük rütbeye kadar danışır hatta rütbesiz çırağa bile. neden? çünkü bu insanların akılları var. bu nedenle kardeşlik'teler. danışmak zorunda. tekrar söyleyeyim mi? danışmak zorunda. gizlilik gerektiren meseleler istisnası olabilir ama bu istisnalar çok ekstremdir. kötüye kullanılmayacağına eminiz çünkü kötüye kullanacak adam tek adam yönetiminden böyle bir sisteme geçmezdi canikom asdasdasd. bunun dışında başka önlemler de var tabi kardeşlik anayasası mevcut. cevap ortada duruyor yani. neyse. kardeşlik'te tutunmak istiyorsanız aşırıya kaçmayın. tcma'nın değerini bilin ama sakın yüceltme ıkıntısına düşmeyin bu adamın sizin yüceltmenize ihtiyacı yok. bu şekilde sadece saygınlığınız gider. daha önce demiştim yermek de saçma yüceltmek de saçma bir konuda takdir edeceksen benim gibi takdir ettiğin noktaları ortaya koyup takdir edeceksin. öyle iğrenç şakirtler gibi usdaaaa diye anırmakla olmuyor. kardeşlik bu tiplerden tiksinir. barınamazsınız. beklenti şu olmasın kardeşlik'e girince tcma ile kanka olmuyorsunuz asdasdasd. özelini çok çok az anlatır bana bile doğru düzgün anlatmadı abi ben ne kadar yakındım biliyorsun. bunu şunun için söylüyorum bir gün çıkıp tcma'yla kankaydık bana mütemadiyen abi derdi ayağı çekerse birisi diye asdasdasdas. ortam ciddi yani. gereksiz beklentilere girmeyin sonra üzülürsünüz eheheh. tcma'yı merak ediyorsunuz diye magazin çakıyorum ben arada da abi niye merak ediyorsunuz? küçük insanlar kişileri tartışır mesela betalar yani sen ajajajajaja. ben niye tcma'yı bu kadar çok anlattım? orospuluk yapma bu seni motive etmek içindi olayları çarpıtma eheheh. bir de en önemlisi o kadar çok kişi götünden atmıştı ki ve tcma o kadar çok rahatsız edici bir şekilde siklemiyordu ki buraları -bir açıklamayı bile çok görüyordu size kötülemek için söylemiyorum ne alaka nasıl bir izlenim oluşturduğunuza bakın yani asdasdasd- ben yazmak ve insanlara gerçekleri anlatmak zorunda hissettim. atılınca şöyle oluyor. dün usdaaa usdaaa diye bağıran ergenler pat diğer gün zaten kardeşlik'ten çıkacaktım ben yeaaa ayağına yatıyor. niye? menfaat gitti asdasdadsasd. kodumun şerefsizleri ya alemin akıllısı bi bu mallar zaten millet de yiyecek bunu eheheh. gerçi az da olsa düşen mal oluyordur be abi eğer olmasaydı beta diye bir kavram hiç olmazdı en başından beri. neyse. bu yazı yazdığım en incin yazı olabilir hayatımda eheheh. neyse isimli sucuk zinciri sporsorluğunda yazılan bi yazı belli o kadar neyse dedim ki işin içinde kesin viral var asdasdasdas. bu notu okuyan tüm dostlara borç biliyorum len gerçekten bu kadar karışık olmasını ben de istemem ama kaptırıp gidiyorum anasının gondiğine dönüyor yazılar asdadasdads.


1 yorum:

  1. tcma denen dolandırıcı muhammed yuşa aybek suç orağı da akın çiftlik imiş. hacı tyler my7 gibi farklı nicklerle takılıyorlarmış. nitelikli dolandırıcılıktan 4 er sene 5 er ay 10 ar gün hapis cezası aldılar. internete atmışlar mahkeme kararını. biri manisada biri erzurumdaymış. bi dolandırıcının peşine takılmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. kelin ilacı olsa başına sürer. bunlar alfa olsalar ilk kendileri takılırlardı.

    YanıtlaSil