haci tyler - 23.07.2015

kimse köle almasın beyler burayı canlı günlük gibi kullanacağım. boşa almış olursunuz yani, ayıks.
edit: canlı günlük de ne alaka oldu bilmiyorum ama neyse.

şunu söylemek istiyorum. bu adamla oyun oynarken bile tek amacımız onu kesebilmekti. yenmek filan değil, sadece kesebilmek. 1 kere kesen azar kudururdu. kimse aklı başında tribi çizmesin. hepimiz ucuz orospulardık ve bu nedenle adam bizi birer birer postaladı. bu söz hoşunuza gitmeyecektir, zaten gitsin diye yazmıyorum. içimi döküyorum. isteyen okusun alacağını alsın, isteyen inkar edip kendisini kandırsın. bu adamın bizi sikleyeceğini düşünmek baştan yanlış. adam bırakır giderim derken bir kulağımızdan girip ötekinden çıkıyordu. amme hizmeti yapmıyorum derken de öyle. adam bıraktı gitti lan. şimdi de gelsin diye yolunu gözlüyoruz. hayat zor olum zor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder