haci tyler - 28.07.2015

mesajdan adamı yakışıklı olup olmadığını sordunuz ya daha da bir şey demiyorum. yakışıklı amına koyim yakışıklı. sakalları da çıkmaya başladı. ezio gibi dolanıyor etrafta. ne oldu şimdi bunu öğrenince? adama mı yavşayacaksın? siz başlığı yada kendi hayatlarınızı merak etmek yerine tcma ne yapıyor diye merak ediyorsunuz. olum kendiniz için yaşamayı öğrenmeniz için daha neler atlatmanız gerekiyor? tamam tcma'yı doğal olarak merak edersin ama sen sadece tcma'yı merak ediyorsun. bu şekilde hiçbir gelişme sağlayamazsın. şuan ben bile geri dönsün de yazılar yazsın en azından böyle avunayım diye bekliyorum. bu durumda bile en azından biraz gelişeyim diyorum. azıcık kendinize dikkat edin. betalaşmayın.

eehheh aklıma gelmişken en sevdiğim testlerden birini de anlatayım da tam olsun. gizliliği olan yani böyle aleni toplanmayan çok test grubu oldu. bunlar 1 yıl civarında eğitildikten sonra sıradan testlerle yüzleştiler. bir de test öyle keyif için yapılan bir aktivite değil. kim uğraşır o kadar adamla? burada amaç kimin ne olduğunu görmek. neyse. şimdi orjinal bir test yapıldı gruplara. herkes özel olarak konuşmaya alınıyor. vergi isteniyor. yani diyorsun ki 1000 lira aylık gelirin varsa atıyorum 100 lirası kardeşlik hesabına vergi. karşıdakine göre de değişti bu.  zor durumda borç harç altında ezilenleri seçtik tabi daha önceden. onlara bu test yapılmadı yani. adamın borcu var bunun üzerinden test yapılıp bir de adamı incitmenin mantığı yok. neyse işte böyle vergi talep edildi. daha geçen gün hayaller kuran hırboların hepsi ay kardeşlik beni sikmek istiyor kafasında bir oraya bir buraya tereddüt duvarlarına çarptılar. o testte çok adam elenmişti ve atılmıştı. insanlar yeteneksiz ve mal oluyorlar. boş hayallerle kardeşlik kapısına geliyorlar. sonra elenince de başkasını suçlamayı yada kendilerini sahte pohpohlamalarla biraz övebilmeyi seçiyorlar. daha 1 gün önce sesi çıkmayan maymunların atıldıktan sonra kardeşlik'e sövmesinin de sebebi bu menfaattir. aksini kimse iddia etmesin yemezler eheheh. bunu yapan bi 2-3 mal oldu. kendilerine zarar verdiler. keşke daha fazla yapılsa da genç betaların önü açılsa. çünkü böyle atarlanan yada iftira atanları okuyup okuyup dalgasını geçtiğimiz günleri hatırlıyorum da çok güzeldi. belki bir gün yine olur. temennim bu.
ama insanlar kardeşlik'in adil olduğunu biliyorlar. o yüzden atılan da suçu kendinde arıyor artık. en azından böyle bir gelişme yaşanıyordu benim son zamanlarımda ve bu çok umut verici. sadece makara malzemesi çıkmıyor sorun o eheheh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder