haci tyler - 27.07.2015

olum akrabalık da önemli iş yalınız ha. ama yeğenim o iş öyle olmuyor. akraban kim olursa olsun boş beleşin birisi oluyor. ben bugüne kadar hiç böyle bilge akrabası olan birini görmedim çevremde. insan kendi çevresini kendisi seçmeli. bakıyorum tcma tam da bunu yapmış. tam olarak bunu. kendi çevresini kendisi seçmiş ve ottan boktan kurtulmuş. yapacak kudretim olsa aynısını ben de yaparım. ama bu adam bile onca yıl elemeden sonra kalanlarla yaptıysa bu işi öyle kolay bir şey değil demektir. bir ara kardeşlik'teki adam sayısı 2'ye düşmüştü onu biliyorum. yani 1-2 bu kadar eheheh. bunu dert edeni de hiç görmedim çünkü amaçları hiçbir zaman kalabalık olmadı. tam tersi gereksiz kalabalığı traşlamak için uğraştılar hep. bu sayede sayı kısa sürede arttı ama kaliteli arttı lezzetli çipetpet gibi ehehe. yani yazı yazınca gelenlerle arkadaşlık kurarsan anca böyle mal sürüsü olur elinde onu başlıkta gördüm ben zamanında. bu oyunda tanıdığın adamla arkadaş olmak gibi bişey. tcma da gördü demekki milleti savurdu fırlattı pehlivanım benim. bari beni savurmayaydın hocu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder