haci tyler - 06.08.2015

kendinizi fazla küçümsüyorsunuz. bu adam sizde bir şey gördü. sonuç olarak potansiyeliniz olma ihtimaline karşın bu başlık yazılmıştı. yani arkada kimseyi bırakmamak için. ne kendinizi abartın ne küçümseyin. bu adamı size yazmaya ve öğretmeye yine siz zorlarsınız. zamanında bir bok bilmeyen veletlerdiniz bu nedenle başlığı tcma öylesine taşağına ve deneme amaçlı yazdı. bunu kendisi de söyledi size. dikkat ederseniz bırakıp gidiyordu başlarda. sonra baktı isteyen var kaldı ve yazdı. neden? 1 kişi bile olsa değişim birisinin hayatını düzeltsin diye. 1 kişi için yazdı adam. ona bu başlığın getirilerini asla sikine sallamadı. aksini söyleyen yalan söylüyordur. her şey açık cenabet pezemekler. şuan en azından birkaç bok öğrenmiş olan veletlersiniz. ama başlığı götünüzle anladınız. bence başlığı tam anlamıyla anlayabilmek için uğraşın. örgütlenin. tcma'nın dikkatini çekecek işler yapın. tekrar size yazması için bir potansiyel gösterin. çakın olum kıvılcımı. çağırın liderinizi. kolay olur demiyorum ama daha önce de dedim eğer sıkı çabalarsanız tcma geri döner elbet dönecek. siz yeter ki üstünüze düşeni yapın. siz değişim istemedikten sonra niye sizinle uğraşsın adam? ne çıkarı var ki yapsın bunu? komik olmayın. kendinizi küçümsemediğiniz gibi abartmayın da. onu geri getirecek olan yalnızca merhameti olur. uğraşın onu da kazanırsınız zamanla. şuan işlerini yürütüyor o zaten. kardeşlik de öyle. size ihtiyaç yok. hiç olmamıştı da. ama burada olay arkada hakeden adam bırakmamak. kümeste kartal bırakmamak yani. didinin olum didinin. kendinizi geliştirin. başlığın derinine inin. sıkı çalışın. gerekeni yapın. ne bileyim beta filan sikin eheheh. örgütlenin ve yapın bir şeyler. yoksa hepiniz zayi olacaksınız. sonra bu gerçekle karşılaşınca ağlaşmayın şaşırmayın. çünkü bu mallıkla devam ederseniz kendi yıkımınızın mimarı yine siz olacaksınız. kendiniz için çok geç olmadan bir şeyler yapın.

olum şu yazıları lütfen bakın rica ediyorum düzgün okuyun. tcma zaten her şeyi açıklamış. inci beynini amcıklatıyorsa git derlenen siteden oku blogtan oku yazıları pdf yap öyle oku. bak ama anlamıyorsun. son cümleyi okurken ilkini unutuyorsun. boşuna mı özümse dendi sana. oku doğru düzgün. benim açıkladığım şeylerin çok çok büyük kısmı zaten yazılarda kabak gibi yazıyor ya. el insaf be. benim açıkladığım bilmediğiniz bazı şeyler azınlık burada. sen yazıyı anlamadan altın vuruş kardeşlik peşinde fır dönüyorsun. işin ilginci araya kaynayacağını filan düşünüyorsun. yoksa bu kafayla bu hareketlerle senin hiçbir şansın yok. bunun farkında değilsen daha kötü bir vaka bu. kimse hiç araya kaynamadı. herkesi özenle seçip götüne tekmeyi bastı tcma. bunu iyi bil dostum. seni kobay olarak bile almazlar artık. ilk zamanlarda belki kobay olabilirdin ama eeheheh. şunları yazmamın tek sebebi umutsuzluk. yoksa sizlerden bir bok olacağı yok. istediğiniz tüm yeminler olsun burada. sizin hiçbir şansınız yok. benim olmadıysa zaten sizin hiç yok. geçen zamanda da gördüm. hepiniz boş beleş sürtüklersiniz. aç çakallar gibi hayal kurup menfaat peşine dönüyorsunuz bugüne kadar sizin gibi hastalıklı kamyon kamyon adam atıldı. kardeşlik'te olacaksınız diye bir şart yok. siktirin gidin ders çalışın işinize bakın evlenin. ötesi sizden çıkmıyor. tcma elbet geri gelir dedim ya. bu tiplere ben olsam gelmezdim ehehehe. onun da sizi sevdiğini filan düşünmek saçmalık olur. gelirse görev bilincinden arkada adam bırakmama isteğinden gelir. sizden bir sik çıkacağından değil. denemek için. başlığı nasıl potansiyeli denemek için yazdıysa yine kalan son potansiyelleri denemek için gelir sağlamları alır son kez gider. bu benim tahminim. bunu okuyup hevesli hevesli beklemeyin yarın öbür gün gelir diye. sonra gelmedi diye kafa sikmeyin. fazla umut bağlamayın. sizi sikine sallayacağını sanmıyorum. yine söyleyeyim zira anlayamıyorsunuz belki 1-2 kişiyi almaya gelir. bu kadar. şuan hala inci'de zaman harcıyorsan vay haline. buraya yazmak da gına getirdi artık. yine içimi dökerim de arada yazılar kesildi aç oç itolit diye mesajlar atmayın. olum siz ölmüşsünüz gömeniniz yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder