haci tyler - 16.08.2015

çok slam tespit bro. nasıl yakaladın hala anlamış değilim eheheh. ama dur. böyle bir fırsatı yakalamışken şu olayı da anlatayım. sizin temel sorunlarınızdan birisi bu. tcma'yı tanımaktan uzaksınız. yani şu ettiğin lafa bak. bu adam tcma herhalde diyorsun. neye dayanarak söylüyorsun bunu? illa ki vardır bi dayanak noktan değil mi? anlaman gereken şey şu o dayanak noktası senin hacamat olmuş beyninle tespit ettiğin bir dayanak noktası. yani bir değeri yok. gördüğün gibi de seni yanılttı. daha tcma'yı tanıyamazken yada her bilgi içerikli konuşanı tcma sanarken senin kardeşlik'i geç hayatta şansın ne? bu kafayla senin hiçbir şeyde hiçbir şansın yok. bunu seni üzmek için söylemiyorum. lafımı dinle kendini geliştir diye söylüyorum. kendini geliştirirken de hayatın anlamını çözmüş tatlı su solcusu tribi gibi bir aşama var. oraya takılırsan gelişimin durur. kendin çalar kendin oynarsın bir şeylerden böyle salak salak isabetsiz tespitler çıkarırsın daha kötüsü bunların doğruluğuna dair bir umudun olur içinde eeheh. biz kardeşlik'te senden 100 gömlek üstün azılı betaların evveliyatını gondikliyorduk. yani ilk test grubu bokmuş onu duydum ben beyni olan bir insan evladı bile yokmuş. yanlış söyledim 1 tane varmış eheheh. 1 hariç hepsinin atılmasından anlaşılıyor zaten. onların betalıkları güzelmiş. zararsız filan. ama gizli toplanan test gruplarında şunu söyleyebilirim ki neler gördük neler ya. ilk test grubu bu açıdan önemlidir çünkü ilktir. alayının atılmaları ayrı konu. ama bu kadar yani. atılıyorlar. vukuat yok birkaç çırpınan tipine sıçtığım çapsız beyinsiz dışında eheheh. manyaklar ve ruh sağlıkları bozuk o kadar vukuat da olsun işten sayılmaz. benim denk geldiklerimin hem ruh sağlığı bozuktu hem de tehlikeli tiplerdi. yani o ilk yıl toplananları öp başının üstüne koy eheheh. bu tipler kardeşlik'e girmeye çalışıyor işte. inanıyor ki tcma belki farketmez içindeki pisliği. bir şekilde pastadan pay alıp gelecek planlarda rol oynayacağı hayallerini kendine yakıştırıyor kim olduğuna bakmadan. hepsi atıldı tabi eheheh. manipülasyon sanatını iyi öğrendim kardeşlik'te. şu yazdığım eheheh'leri doğru kullanırsam yani sanki tcma'nın şahsıyla ilgili bir konuda kendimi yazıya kaptırıp da eheheh yazmayı unutmuşum izlenimi bırakıp sizi inandırırım tcma olduğuma. ve bunu ben yapmış olmam. ortaya bıraktığım amatör yemleri siz kendinize göre profesyonel olan mallar yersiniz vay be tcma yazıyor işte tespit ettim müthişim ne geliştim ya diye yazıyı yazan kardeşlik üyesi sizi hangi amaçla kullanmak istiyorsa o amaca yönelirsiniz. bunu yapabilirim yani eheheh. işte bu kadar bok çukurundasınız beyler. merak etmeyin. kardeşlik dışındaki herkes bu bok çukurunda. bundan kaçış yok. ben de kaçamadım. aklıma geldi sen tcma'ya hakkını verdiğim noktalarda onu övüyorum sanıp tcma olduğumu düşünmüş de olabilirsin. böyleyse gerçekten bu noktaya nobrain vakası diyoruz eheheh.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder