haci tyler - 30.08.2015

olum size dost gibi gelip betalığını aşılıyorlar. bu mallar ilgi orospusu. az dikkat çekmek için her boku yaparlar. çünkü ekmek aldıkları bakkal bile siklemiyor bunları eheheh. tcma'nın güzel bir sözü var. yolda köpek havlayınca dönüp bir kere bakarsın daha da siklemezsin çünkü boş iş peşindedir. aynı bok. betaları sikmek demek gidip onlarla kapak şov gibi saçma salak laf yarışlarına girmek değildir. siklemeyin. çaktırmamaya kasacaklar ve emin olmalısın saatlerce yapacaklar bunu ama ruhları çok büyük acı çekecek. garanti ediyorum. isteyen bunu denesin eheheh.

olum siz çok düşük algı seviyesindesiniz. bu yazıları yazmaktan bazen utanıyorum. çok ortada açıkça olan şeyleri bile yazmak zorunda kalıyorum çünkü. üstüne bir de anlamıyorsunuz eheheh. korkularınız ve menfaatleriniz yüzünden hareket ediyorsunuz. sonsuza kadar böyle ortada kalacaksınız eğer birleşip tcma'nın dikkatini tekrar çekmezseniz. yatağında son nefesini verirken bu anları hatırlayacak sensin. ben nasihati vereyim de üstüme düşeni yaptım diyebileyim en azından. neyse. sonuç olarak sizin adını bile bilmediğiniz ilimlerde ustalaştı kardeşlik. google'da aratıp bulacağın tarzdan değil eheheh. bi zahmet sizi siklememeleri normal olsun yani. bu kadarı olsun. hep yazmayacağım. aklıma geldikleri yazdığımı biliyorsunuz. bir süre sonra konular bitince ben de giderim. en azından böyle dokunsun hizmetim kardeşlik'e. gerçi bu önemli bir şey olsa onlar yapardı bu da elmanın diğer yarısı eheheh. şu hayatta hiçbirinizin hiçbir önemi yok. ziyan olup gideceksiniz. şuan büyük bir açlığın getirdiği umutla bazı şeylere saldırıyorsunuz. fakat yakında bileceksiniz. gerçekten. atın fava bekleyin eheheh.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder