haci tyler - 03.08.2015

ya tcma kibar iyi bir insan. hassas birisi. ama en ufak yavşaklık yada test yaparsanız direk olarak siktir eder. atılmanın aynısı. adamın olayı bu yani. ileri gitmemeye çalışın. eğer olay kükreme evresine geldiyse bilin boş otobüste ayakta gideceksiniz ehehehe. kükreme evresi diye bir şey var. haddinizi aştıysanız o evre geliyor. ben bunu adamla aynı sınıfta okumuş filan birkaç kişiden duyunca iyice emin oldum. kükreme evresi. hayallerin bittiği yer eheheh. kaypak ve sığır bir godoş musunuz? daha hiçbir şey görmediniz. kükreme evresi eheheheh. adam yoldaki kadınlarla şakalaşır full taşak çevirir muhabbeti koyudur. kasiyerlerle güvenlik görevlileriyle sağlam muhabbetler eder. sırf yanında olup izlemeye değer bir manzara olur. karşı tarafın hep gözlerinin içi parlıyor. adamın muazzam bi enerjisi var. yağladığımı sanan gerzekler olacak. onlar olmazsa olmaz zaten eheheh. yağlamamı gerektiren bir durum yok. atıldım. yağlayarak da geri dönen olmadı. şuan tek amacım siz salakların bilinçlenmesi. adam şahsına münhasır birisi. ezio auditore ve tony stark'ı havada karada siker. ferrarisi yok tabi oradan sıkıntı büyük eheheh. birkaç yıl önce olsa kesin olacak ferrarisi derdim ama şuan diyemiyorum. büyüdü çünkü. boş beleş işleri tamamen bıraktı diyebilirim. kurduğu kardeşlik onu da çok geliştirdi. ne güzel bir şey. bakın bir olağanüstü adam nelere sebep oluyor. bu ayarda olabilecek olsanız şimdiye belli ederdiniz yani hiçbir zaman böyle olamayacaksınız. ama çalışın çabalayın. şuanki halinizden gömlek gömlek üstün olursunuz. eğer uslu bir çocuk olursanız bir gün tcma'yı görebilirsiniz eheheh. okuyun olum okuyun. kendini bir bok sanan manda bokları gibi dolaşmayın. öğrenin. sorgulayın. cevapları bulmadan bırakmayan ve bulduğunuz cevaba körü körüne bağlanmayın. son cevaba geldiğinizde anlarsınız zaten. bu yazdıklarımı da ciddiye alın. neredeyse hepsini kardeşlik'te öğrendim. olay laflar değil. onları sindirmek. boş durmayın. sıkı çalışın. hadi koçlarım benim eheheheh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder