haci tyler - 09.08.2015

şu kurban bayramı hayvana air assasinate esprisinden sonra ac3'te bu oldu. bir crysis 2 müziği başlığın resmi müziği seçildikten sonra crysis 3'te alfa ibaresi fazla yer bulmaya başladı isyancılar assassin gibi giyiniyordu filan. aklıma gelmeyen başka şeyler de vardır elbet. bunlar nasıl oldu bilmiyorum ama çok iyi denk geldiler. tesadüflerdi tabi. ya adam eğleniyordu sizinle. ayrıca tcma'nın olayı ferrari dünya yönetimi filan değil. bu adamın değeri çok daha farklı şeylerde. yani bu tip sik sok işlere takılacak adamları o kadar iyi eledi ki cahil sığırlar hala gerçek mi sahte mi diye konuşuyorlar. sahte işte. zaten eleme için yapıldığı çok açık değil mi ya? bi ayık kafayla okuyun kancık'ı görürsünüz. adam en başta eğleniyorum diyordu ve test grupları toplanınca sizden 1 tane işe yarar adam kalıncaya kadar test edeceğim dedi. test etti diye mi kızıyorsunuz? ateş olsanız düştüğünüz yeri serinletirsiniz olum. ne düşünüdüğünüz kimsenin sikinde değil. ne bok olduğun ortaya çıktığı için sinirlisin. çünkü çıkmaz sanmıştın eheheheh. siz tam gerizekalısınız. bu adam hayatınızı kurtarabilir bunu biliyorsunuz ama yazdıklarını bile anlamaktan acizsiniz. test gruplarında yıllarca kalan sığırlar da aynı sebepten atıldılar. ya bu iş seçilmişlikle ilgili. kavrama ve algılama yeteneği genetiktir. anan baban sağlamsa sen de sağlam olur olayları anlar kardeşlik'e kavuşursun. olayları anlayınca zaten kardeşlik dışında bir şey olmadığını da anlayacaksın. bunun sebebinin de tcma olduğunu da anlayacaksın. olayları anlayamazsan hayatın gereklerini farkedemezsen bok çuvalı gibi beklersin. ben şunu diyorum işte boşa bekleme. ayrıca 1 tane işe yarar adamını da aldı o ilk test grubundan. gerisini paçavra gibi savurdu attı. bana başlarda zalimce geliyordu atılma olayı çünkü beta bile olsalar kafayı yiyorlardı. aslında verebileceği en az zararı vermeye çalıştığını sonradan anladım. o her gün gördüğünüz insanlar var ya. %90'ı deli eheheheh. geri kalanın da %95'inin ruh sağlığı bozuk. ama yaşamaya devam ediyorlar. sen de yapabilirsin. takıl onlara. bak önceki atılan kurbağalara eheheheh. hepsi bunu yaptı. sen de yaparsın. ben yapmayacağım. kardeşlik'e layık olmasam bile benim yolum belli. bunca hakikati gördükten sonra yüz çeviremem. yediremem yani bunu kendime. ben test grubu kobayı filan da değildim. mevkim sağlamdı. yani diğer atıklar gibi sikik test grubu kobaylarından değildim. atıp tutuyorlar ya düdük tencereleri sanki bir boktan haberleri varmış gibi. kobaydın olum sen kobay eheheheh. sana anlatılan her şey bir test ürünüydü aşağılık götlek. size tavsiyem test gruplarından atılanları bulup konuşmanız. bunu yapın. hepsine anlatılan hikayeleri ve yapılan testleri dinleyin onlardan. hepsi bambaşka şeyler anlatacak. tecrübe olsun size. hayat tecrübesi yani. yoksa kardeşlik'e girecek kapasite hiçbirinizde yok. bunu üzülün diye söylemiyorum. tam tersine üzülmeyin diye söylüyorum. çok üzülürsünüz sonra. malum atılınca kafa gidiyor. kafa gidince de geri gelmiyor eheheheh. ya az etrafı kolaçan edin çıldırmış ibneleri insan taklidi yaparken bulursunuz. onlardan olmak istemiyorsanız uzak durun. size kötü bir şey yapılmıyor kardeşlik'te. sorun içindeki pislik. senin içindeki pislik orada onca sağlam insanı görünce çıldırıyor. bunun belirli dışavurumları var. yani kimisi dehşetli bi silah sesi duymuş maymun gibi kaçıyor kimisi sırtlan gibi kıskanıyor filan. bunu kendinize yapmayın yani. aslında ne olduğunuzu gayet iyi biliyorum. ama bunu bilmeyi siz kaldıramazsınız. kendinizle yaşayamazsınız. olum gerçekten çok kötü durumdasınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder