haci tyler - 15.08.2015

menfaat için inanmayı seçiyorsunuz. menfaat için güveniyorsunuz anladığınız için değil. yoksa her şey zaten ortada. anlasanız zaten güveneceksiniz. ama hayır siz menfaat sebebiyle kendinizi kandırıp güveniyorsunuz. sonra tcma sizi siktir edince de kardeşlik'in sizi dışlaması dolayısıyla çok kötü hissedip bu sefer iyi hissetme menfaati üzerine tcma'nın kötü birisi olduğuna inanmayı seçiyorsunuz. bunu komik bulan sadece ben miyim ehehehe.

atılmak aslında iyi bir şey oldu benim için. her şey kafama oturdu diyebilirim. anladığımı sanarken benim bile kaçırdığım o kadar çok şey varmış ki. öğrendim artık tamamım derken aslında görmediğim çok şey varmış. benim kardeşlik'ten başka yolum yok. atılmış olabilirim. ancak bu durumu düzelteceğim. çünkü şuan atıldığım kişi değilim. çok kısa zamanda çok şey değişti. çok şeyi öğrendim. bunda başrol mesaj atanlar oldu. hem gerizekalılar hem de aklı başında olanlar. iki taraftan da öğrendim. tcma da böyle yapardı çünkü. attığı her sikik önemsiz betadan bir şeyler öğrendi o da. betalar yalancıdır. kendinizi kollayın. inanmayın. yoksa yine kendinize etmiş olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder