haci tyler - 13.08.2015



olum başlık karı kız başlığı. aynı zamanda da değil eheheheh. karı kız tavlamak istiyorsan her şey bu başlıkta. daha detayı var ama gerçekten gereksiz ve daha çok av yeteneğini baltalayacak kasıntı bilgiler. işin teorisi yani. tcma anlatmadıysa bir bildiği vardır de geç. sana gereken her şey verildi. neden? altın dişini bulamamış olabilirsin çünkü fırsat yok o kadın henüz radarına girmedi yani. acelesi yok. ama şunu unutma bir gün karşına altın dişin çıkarsa fırsatı kaçırma diye verildi bu bilgiler. bu yazı dizisi ilk seviye sorun olan kadınları inceliyor. incelenmesi gereken sorunlar daha var. kadınların ilk incelenmesinin sebebi en basit sorunun bunlar olması eheheh. çünkü sağlıktan tut siyasete siyasetten tarihe daha birçok konuda yazması gereken tonla yazı var tcma'nın. bak ben atıldım. ama ben bile bekliyorum. yazsın ya. yazsın. ben de okuyayım gelişeyim. hayatım ilerlesin. kardeşlik'e layık olamasam da hastalıklı manyakların arasına karışmayayım. ama ben bu adamın merhametini gördüm. beni ezen koca bir umutsuzluğa rağmen küçük bir umut kırıntım var. yoksa niye yazayım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder