haci tyler - 14.05.2016

hele davran bizans kargası eheheh. şimdi betalar diyordur niye geldin len sen yine diye. ben senin kancık kelleni ödlek bedeninden ayırmaya geldim asdasdasd. yettim beyler bakıyorum mesajlara.

bir şey olmadı adama gerizekalı evladım benim. eğlencesi bitince gitti. e zaten bunu vadetmişti başta asdasdasdsad.

mantıklı sözlükte yazmak ne abi ne çeşit modellersiniz olum siz. yok öyle bir şey. kardeşlik dışında hiçbir yerde yazmıyor tcma diyorum şaka mı geliyor marş mı basmıyor asdasdasd. şimdi birkaç zamana 3-5 sikik beta doluşur yazılanları bulduk filan diye tcma'nın masasının artıklarından ordu kurmaya filan yeltenir. he anam he bulursunuz eheheh.
yani siz they call me alpha nickini gördüğünüz herkesi cidden bizim they call me alpha sanacaksanız sanın abi. harbiciyim. takılmayın öyle detaya filan sizin kafa bu kadar demek ki zorlamamak lazım asdasdasd. manyağın biri almış nicki o an tcma olduğunu hayal ederek kendini rahatlatıyor ve bu birçok sözlükte yapılan bir aktivite sen de mal gibi aha geldi tcma diye seviniyorsun. niye mal gibi seviniyorsun? çünkü malsın asdasdasd. bu durumu düzeltmen lazım işte eheheh.

oh be bu sefer kısa sürdü ha. sorular iyice rutinleşti ondandır. mesele kalmadı ki abi alayını gondikledim attım eheheh. bayadır içimde ukteydi ama tcma'ya haksız dil uzatan yavşakları sikip atmak sonunda bu iş yapıldı ve bitti diyebilirim. şuan soru işaretiniz olmamalı. yani her şeyi yanıtladım ben. bir mevzu kalmadı üzerine gidilecek. mesajların çoğu rutine bağladı o nedenle. bunun haklı mutluluğunu yaşıyor ve ananızla paylaşmayı teklif ediyorum asdadasd. ben de anancılık yapmasam olmazdı beyler eheheh. neyse. işte merakla beklediğiniz ve okumadığınız her gün -oha asdasd- yokluk çektiğiniz o yanıtlar:

"kanka ölüp ölmemen sadece seni ilgilendiriyor. beta olman da öyle. kendi değerini abartma eheheh. ateş olsan düştüğün yeri soğutursun amıjık. ikile ;);););)"

"sıraya geç canım sıraya geç gülüm sıraya geç anan zaaaaaaaaaaaaaaa asdasdasd. gerizekalı ben mi alıyorum sanki bana niye söylüyorsun eheheh."

"pro bilardocu olmak ne evladım? senin yaş kaçtı? bi 10 yıl sonra filan dene kardeşlik kapılarını. mühendislik konusu hoş. okul bir boka yaramaz bu konuda. kendin öğreneceksin."

"olum böyle mesaj atılır mı karı mısın sen eheheh. adam gibi büyüt ne doğru ne yanlış öğret. betalıklarını iyileştir. iyi huylarını güçlendir ve betalar ona saldırınca ne yapması gerektiğini öğret kime kullanacağını bilsin bu iyi huyları. bunu da yazdım ya daha ne diyeyim asdasd."

"okuma kanka. harbici söylüyorum. okuyup kafayı yiyen andavallarla dolu etraf. yaramıyorsa okumayacaksın bu kadar basit. götünüzle mi okudunuz tcma'nın yazdıklarını? adam kafayı yiyebilirsin derken dalga mı geçiyordu sanıyorsunuz? len siz harbi harbi lisenizdeki sikkolarla karıştırıyorsunuz bu adamı asdasdasd."

"başlık varken başka yerlere kaydığınız an kardeşlik sizi siklemeyecektir. ha amacınız kardeşlik değilse bilemiyciim asdasdasd. sınıflarda öyle sikikler olur. baskın özelliklerini geliştirip anasını gondikleyeceksin moronun eğer betaysa. bu kadar basit. nasıl yapacağını anlatıyor zaten başlık eheheh."

"hmm anlıyorum kanka ben seni dert etme. başarısız bir deneyim evet. her şeye tamamım. ama o link ne len bizans gondiği asdasdad. ne tür zeka testlerisiniz olum siz eheheh."

"gelişmek budur. aynısını kardeşlik'te yapsaydın aferim piç derlerdi eheheh. yani mallık yapmak insanın doğası. bu mallığı tamir etmek ise insanüstü olanların alameti. kardeşlik buna bakar. tcma sorun etmezdi yani bunu çünkü kendisiyle pek vakit geçirebileceğini sanmıyorum asdasdasd. mesela sondaki sözü söylediğin an atılırdın. bu da ayrı mevzu eheheh."

"sanırım beni sizin kardeşlik'e giden yolda koruyucu meleğiniz filan sanacak kadar iq dalgalanması yaşadınız. sizden menfaatim yok. ne araştırıp ne ettiğiniz sikimde değil. ben yazarak yapacağım en büyük iyiliği yapıyorum zaten. minnettar olmayı deneyin."

"tabi kanka. bu 31 durumları filan kendine vakit ayırmakla ilgili meseleler. üzerine afiyet boşaltım sistemi gibi düşün yani asdasdasd. mesela leonardo da vinci mona lisa'yı çizerken sıçmaya gitmiş inanabiliyor musun ya asdadad."

"hitler siyasetçidir. betadır. ülkesini sever çünkü ülkesini sevmek toplumdan kabul görmek için o dönemde önemli bir meseledir. mesela şuan olsa belki ülkesini sevmekten daha üstün çıkarlar getirecek olan lgbti hareketlerini sevmek gibi bir mevzuya yönelecekti. tek taşaklı birisi olarak çok sıkıntı da çekmezdi gerçi asdasdad. avusturya'ya darbe için yolladığı ss üyeleri orada ordu tarafından esir alınınca onları nasıl siklemediğini ve darbeci pisliklerle işimiz yok bizimle bi alakaları yok diye vızzıkladığını incelerseniz çok net görürsünüz alfa mıymış beta mıymış. siyasetçiler hep aynı bokun laciverdi."

"kendi kuruntularına yeniliyorsun. kardeşlik böyle ucuz numaralara gelmez. yok sözlüğe yazıp adam toplayacaklarmış da asdasdas. o devirler geçeli çok oldu. şimdi üslubu iyi taklit ediyor diyorsun da kime göre? sana göre. bir de üslup iyi taklit edilince ne oluyor o da ayrı mevzu. resmen mesajlaşırken gülücük atan kızın kendisinden hoşlandığını sanan abaza kadar ufak umutlar arıyorsunuz. yazı len bu mal mısınız siz 29 harf var dene sen de ucundan ıktırırsın tcma gibi yazmayı bu mu yani kriter asdasdasd. müzik değil ki şarkının uzunluğundan doğan bir ses imzası olsun filan. yani ben de yazayım sana tcma gibi bu mu sizin karın ağrınız? rica ediyorum angutlaşmayınız eheheh. götümle gülüyorum size. biri ıkınıyor. diğer mallar da şakşaklıyor. basitleşmeyin. kardeşlik'le kimlere kimlere alaka kurdurdunuz ha. mallık yani bu. iq düşüklüğü. başka açıklaması da yok bu mevzunun eheheh. kardeşlik bir şey yaptığı zaman tcma şüpheye yer bırakmamak adına açıklama yapar. rahat ol yani. 4 yıldır böyle taklitçi mallar var. hep olacaklar. dermanını orada arayanlara da kolay gelsin ne diyeyim asdasdasd."

"kötü özelliklerini bastırırsın. törpüler ve iyileştirirsin. eğer iyileştirmek istiyorsan. yani eğer kötü özellikleri bastırmak ve iyileştirmek şizofreni yapıyorsa tanrı din göndererek hata mı etmiş asdasdasd. tanrı ile derdin varsa bilemiyciim eheheh."

"biyoloji ile ne kadar alakalıysa sufizm ile o kadar alakalıdır. şimdi bunlar geniş konseptler. içine birçok şeyi alabilen meseleler. tutup belki eski türk ritüeli buluruz bu konuda o zaman da tcma şamandır mı diyeceğiz eheheh. nefsi kırmaya mı çalışıyor? anasını bile gondikliyor. tüm bu mevzuyu tek dala indirgemek kolaya kaçmak olur yani ekşici hastalığıdır bu asdasdasd."

"altını da pışpışlayayım mı? ne mal adamlarsınız olum. az ciddiyetiniz olsun. iyi niyeti suistimal etmeyin."

"bekle canım bekle. iyice liselileştiniz. bu olduğu an atılırsınız kardeşlik'ten. burada birlikte yazarız artık eheheh. olum bu iş size göre değil. boşa kasmayın. ciddiyetsiz sikik liselilerin kendisini özel sanması da kabak tadı vermeye başladı."

"ne düşündüğünüz önemli değil. anlamadığın mevzu bu bir eheheh. kartal olduğunu düşünüyorsan tavuk gibi kümeste boş boş oturmayacaksın. atılanlara sor bakalım sikik betalar kendilerini alfa sanıyorlar. sen neden kendini kartal sanan beyinsiz bir tavuk olmayasın? siz kendinizi kandırıyorsunuz. körler sağırlar birbirini ağırlar asdasdasd. düzeltmek için de bir çabanızı göremiyorum. sizin iş yaş kanka. kendi çapınızda kardeşlik filan kurmayı deneyebilirsiniz tabi gençlerin önünü açmak lazım asdasdasd."

"düşüncelerini direk ona sorsan daha iyi ama bulamıyorsun tabi asdasdasd. kanka ben kendimce yanıtlayayım tcma'yı tanıyan biriyim sonuçta. sigarayı sevmez içeni de net bir şekilde siklemez. zamanında bu boka bulaşmış adam açın biridir diyordu. ikinci mesele dayak istiyorlar. harbici söylüyorum eheheh. sen meziyetlerini sergile istediğin kadar. betalara dişlerini göstermediğin sürece seni ciddiye almazlar. yok kanka saçma bir şey demedin hatta baya güzel sormuşsun. helal koçuma eheheh."

"yok kanka kafamı şişirmedin iyisin. bak şimdi kızı hamle yapmaya zorlaman güzel. diğer kızlar için diyorum yani. direkt gidip açılmak filan boş mevzu. karı kızda hiçbir zaman böyle sıçrama tahtası gibi birden ilişkinin seyrini değiştirme. kızla uzun süreli düşünüyorsan tabi. kısa süreli düşünüyorsan yap hamleni. uzun süreli düşünüyorsan bu iş lojistiğe bakar yani ortamda olmaya filan çünkü kızın seninle bağ kurması seni tanıması gerekir. başlık one night stand üzerine kurulu öğretileri anlattığından size bu tarz olaylar anlatılmadı ama kurcalayın 3-5 kaliteli piyasa kitabı yine kardeşlik kadar kilit bilgi vermese de süründürmez yani. her şeyi kardeşlik'e ötelemeyin abi. belki hiç giremeyeceksin. sen kendini geliştirmeye bak. tamam tcma'nın bu konuyu anlatmasının yerini tutmaz 3-5 piyasa kitabı ama bu mükemmelliyetçi zihniyet sizin yerinizde saymanıza neden oluyor. bir dereceye kadar işini kitaplar da görür abi gözünde büyütme elf prensesi tavlamıyorsun eheheh."

"olum alınsanız daha kötü bak. bu kafayla birkaç gün anca kalırsınız. len iyi niyetinizi de görüyorum da elimden bir şey gelmiyor. aslında gelebilir de hazır değilsiniz. bir kıyak geçip kardeşlik yetkililerine iletsem sizleri atılınca bana sövmeye başlarsınız. şuan gerekli içsel olgunluğa erişmiş değilsiniz. ağlama len beni de ağlatacaksın eheheh."

"kanka ırkçılık kalmadı. şuan türk olduğunu iddia eden kimse mete han'a benzemiyor. kasmayın yani. tipi kurtaran da kafa olarak kurtaramıyor. zamanın milliyetçiliği ortaçağ'daki din gibi. halkları birbirine bağlı tutmaya yarıyor. fikri bir mesele. kimse ırki olarak türk rus filan değil. bu bir asimilasyon meselesi. galya'ya niye fransa diyoruz çünkü franklar işgal etti. anatolia topraklarına neden türkiye diyoruz çünkü türk imparatorların orduları işgal etti. bu çok açık. milletler var elbette ama öyle çok da bağlayıcı değiller. kardeşlik ideolojilere bel bağlamaz. hakikatlere bel bağlar ve hakikatlerin yasaklayıp izin verdiği ölçüde dinamik bir şekilde çözümler üretirler. dandik ön kabullerle oluşturulmuş dayanaksız sikik ideolojilerin yaşadığı açmazlar ve krizler yaşanmaz bu nedenle. şimdi sorun ortaya karışık olduğu için cevap da ortaya karışık oldu kanka eheheh."

"olum sizin haliniz beni üzmeye başladı len. harbici söylüyorum."

"kanka insan gerizekalıdır. güdülmesi gerekir. mesela tcma çıraklarla her gün vakit geçiriyordu kasıtlı olarak kuruntulanıp kendi kendilerini elesinler diye. çünkü her gün vakit geçiriyorsa ya tcma ezodur ya çıraklar çok yücedir değil mi? değil asdasdasd. test abi. yani hayvanlar gibi düşün. alfa kurt ne yapmalıdır? insan hayvanlarında da böyle temel kurallar vardır toplumun dayattığı içi boş üstünlük belirtileri filan. bunlar doğru kişi tarafından yerine getirilince istesen de istemesen de güdülürsün. şimdi sikik beta bunları yapsa da yapmasa da farketmez tabi eheheh. neyse. işte ne zaman ki güdülmen gerekmezse ve anlarsan tam manasıyla o zaman kardeşlik kabul eder seni. kazançlı çıktın eheheh."

"bir de cevap yazmış amın düdüğü olum senin kim olduğunu unuttum ben asdasdasd. sie ;;);););"

"kanka seni anlıyorum. bu işlerin ortasını bulmak zorundasın. hayatımızın öncelikleri ve gerçekleşmesi gereken idealler arasındaki dengeyi kurmak üzerine gidiyor insan hayatı. ne zaman kardeşlik çok güçlenirse birinci mesele rafa kalkacağından işler daha kolaylaşacaktır. sana bana değil tabi eheheh. bunun için önce alınman lazım. benim de atılmamam lazımdı oraya hiç girme asdasdasd."

"şimdi ben niye atıldım, tcma'dan önce neler oldu, tcma'dan sonra neler oldu, size ne olacak, bu değersizlik hissiyle nasıl yaşayacaksınız, tcma sizi geride bırakıp size eziyet mi etti, sahte mutluluğunuzu bozup size kötülük mü etti. o kadar çok soru sormuşsun ki. boş sorular bunlar. bu sorgulamak değildir. bu magazin kovalamaktır. bu sorulardan bazılarının cevaplarını sadece tcma biliyor. benim cevaplarımın da sana hiçbir faydası olmayacak. neyi görmen gerektiğini iyi düşün. neye odaklanman gerektiğine iyi kafa yor. kolay gelsin eheheh."

"kanka karı kız kitapları var piyasada. dolu yani. zaten başlığı okuduysan sapla samanı ayırırsın. kim yanlış söylüyor kim doğru söylüyor anlarsın. yabancı kaynakları oku. hiçbir kitap sana komple olayı veremez. her kitaptan birkaç fikir alarak büyüyeceksin. bakış açın mallaşmasın diye arada da başlık oku. bu başlığın kıymetini ve kazandırdıklarını iyi bilin orospular eheheh."

"bu önemli bir mesele bak. küçük bir nokta temassızlık yapıyor demek bu. o noktayı bulup hallettiğin zaman bakışların sahipleri de değişecektir. karı kıza dair iyi potansiyelin olduğunu gösteriyor bu. helal gürbüzüme eheheh."

"olum dünyadan soyutlanmadan dünyada kalıcı bir sik yapabileceğini mi düşünüyorsun asdasdasd. tcma sikliyor mu? herhangi bir betayı veya herhangi bir şeyi? bu adamdan daha iyi kendini dünyadan soyutlamış kim var aramızda eheheh. rahat ol. bu düşüncen çok saçma ileride götünle gülersin kendine. ayrıca bu düşünceyi sana kimin fısıldadığını da iyice anlarsın zamanla eheheh."

"len nasıl bir ibişsin sen bir önceki mesajıma kendin cevap vermişsin asdasdasd. soyutlamak meselesini de açayım. mal gibi keşiş hayatı yaşamaktan bahsetmiyorum şimdi moronluğunuzdan yanlış anlamayın. tcma'ya bak. rahip filan değil. ama kendisini dünyevi mal mal hırslarla tüketen birisi de değil. soyutlamak budur. yoksa kendini dağ başındaki bir kiliseye kapatmak değil olay eheheh."

"kanka siklenmekle ilgili ne çok derdiniz varmış len karı gibi eheheh. size siklenmenin ve ortam kralı olmanın kesin yolunu veriyorum. siz pohpohlayın onlar da sizi pohpohlayıp dost edineceklerdir. tipik beta meselesi. nickine ithafen söylüyorum bu dediğim mesele ayetle sabittir eheheh. sosyal çevre çok önemli ama çöp gibi herkesten saygı beklemek de saçma. it itliğini yapar. hayatın tadı böyle çıkıyor olum asdasdasd."

"kanka saçma sapan toplum ıkıntılarına kurban gideceğini hissettiğin zaman yani saçmalığını gördüğün halde bir konuda tatmin beklediğin zaman kendine sağlam bi yumruk patlat. git kavga et filan. at mallığını. toplum senin işletim sistemini sen çocukken kurduğu için büyüyüp hakikatleri tatmaya başladıkça böyle çakışmaların meydana gelmesi çok sıradan bir mesele. sisteme reset at ve sorun çıkan huyunun üzerine git. detayları ise ben veremem. kendin keşfedersin. bu anlattığım genel yol haritası. hadi gazan mübarek olsun eheheh."

"özünde beta veya omega olduğunu nasıl anlayacağını ben sana anlatamam. gerçekten ağır mesele. ama sen anlayabilirsin. insan için alınterinden başka bir şey yoktur. özün ne olursa olsun bunu değiştirebilir ve yönlendirebilirsin. betayken alfa olamazsın ama kendini çok zorlarsan omega bile olabilirsin bir gün. beta olduğunu sanmıyorım ayrıca. diğer meseleye gelirsek başlık niye var sanıyorsun? kardeşlik'in dikkatini çekmek için eheheh. tutup sana 3-5 çakalla filan uğraş diyen yok dikkat et. başlık müthiş bir malzeme her açıdan. her tür yeteneğin kendisini göstermesine olanak sağlayacak türden. biraz sıradışı düşünün eheheh."

"mevzuyu unuttum o yüzden bu yazdığın çok sikimde diyemem eheheh. bir konudan bahsederken önce hatırlatın olum o konuyu. az düşünceli olun len. koyduğun liseli smileyini de ayrıca gondikleyeyim asdadasd."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder