haci tyler - 24.05.2016


ben gelemeeeem kusura bakmayın. şaka len şaka geldim eheheh. işler müsaitleştikçe buralarda olmaya çalışıyorum. özelden sövenlerin anasını gondiklerim nankörlük etmeyin. sikkonun biri bana götün kalktı demiş. gerizekalı atıldım ben asdadasd. akıl sağlığımı koruduğum için seviniyorum ben bu amcık ağızlı da 2-3 betanın yalanını dolanını siktim diye götümün kalktığını iddia ediyor. kardeşlik gördüm ben cahil sığır öyle yüz tane test grubundan birinden atılıp da kendini özel hisseden deli moronlarla karıştırma eheheh. senin içinde olduğun herhangi bir şeyin benim götümü kaldırma ihtimali yok. ey sikik beta seni sikine sallamayan ve köpek gibi ağırına gittiği halde aman ne üzüldüm diye sanki üzülmemiş ayağına yattığın adamla geçiyordu benim günlerim. sen kimsin ya sizden öğrenecek değiliz asdasdasd.
mesajlara girişiyorum beyler at kafaları romalılar kardeşlerim eheheh.

yine bir beta gondikleme spreenin ardından ayrılık vakti geldi a dostlar. bu neş'e, bu hüz'ün, bu let'afet asdasdasds. neyse len uğraşın işte kurtarın kendinizi. bunlar da mes'ajlar asdasdasda:

"tip kolaylaştırıcı olduğu için tcma oyununu internette geliştiriyordu. yani kızların yanına gidip sövse bile çekimini uyguladığı için internetten yardırıyordu. bu şekilde kendi oyununu baya sağlamlaştırdığını biliyorum. sıkılıp bırakmıştı gerçi sonradan eheheh. ama şunu unutma burada olay kızla sağlam muhabbet etmek değil. kızla internetteki bir hiç olduğun bağını sana telefonunu verecek kıvama getirmek de değil. kızı sana aşık etmek. oyun uzun bir süreç. tcma baya hayat sikti bu yolla da asdasdasd. adamın hobisi hayat sikmek ameka. sen tcma'ya laf mı atıyorsun göt lalesi demeyin diye söylüyorum tcma hakedenin hayatını sikti hep. laf atmıyorum yani eheheh."

"tamam cnm. tamam gülüm. tamam bidenem a.k.a birtanem eheheheh. olum google'a çıkanı okuma da yine ekşi'de filan güzel şeyler var. direkt latince eser çeviren biri bile vardı. ya bu iş biraz öngörü işi. az zaman geçir. kimin boktan kaynak olduğunu kimin gerçeği anlattığını görürsün. tabi karışır yine sapla saman. en iyisi halil inalcık'ı oku sen. tcma halil reyiz diyordu adama düşün eheheh. çok kıymetli birisidir yani.
din için de kurandakidin sitesinin bir kitabı var baya uzun bir şekilde meseleyi ele alan. başlangıç olarak verdiklerim yeter olum size. sanki onları hatmettiniz de oturup tcma'nın okuduklarını okuyacaksınız. anasının gondiği daha. açlık yapmayın len."

"nlp öğrenemezsin. yani öğrenirsin de başlıktaki gibi olmaz asdasda. tcma öğrenmedi çünkü. doğuştan yapıyor. detaya girmeyeceğim eheheh. bunu çok sık yapmam'ı okuyup yeni başlık açan malları siklemeyin. çok net söylüyorum. siklemeyin. tekrar söylüyorum. siklemeyin. arkalarındaki internet kalabalığı ne olursa olsun onlara en ufak meylediyorsan atılacaksın. tekrar söylüyorum atılacaksın. bunu tekrar söylemem eheheh."

"bir şeyin altını tekrar çizeyim. senin kendini nasıl gördüğün önemli değil. senin veya diğerlerinin herhangi bir şey hakkındaki herhangi bir düşüncesi kardeşlik'in sikinde değil. kendini oraya ait olarak görmen de buna dahil eheheh."

"analiz yeteneği herkesin kötü. analiz yeteneği iyi olan adam askeri deha oluyor eheheh. bunu farketmen çok güzel bak. genelde moronlar  boktan hallice analiz yeteneklerini bir avrupa'yı fetheden subutay kıvamında  sanıyorlar asdasdasd. bırak pislik çukurlarında boğulsunlar. alpha'yı analiz et görevini tekrar tekrar yap ama kendine yap. tcma'yı tam olarak anla. tcma seni siklemiyorsa kendisini niye anlamanı istiyor hiç düşündün mü? hayır düşünmedin asdasdasd. çünkü bu konuyu düşünür ve tcma'yı cidden tam olarak anlayacak farkındalığa kavuşursan bir gün, oldun demektir kanka. len tüylerim diken diken eheheh. şu başlığa bakıp basit bir karı kız başlığı görenin anasını bacısıyla çekirdek almaya göndereyim asdasdasd."

"ne göbeği lan amcık salatası 2 yıldır yulaf yemekten ata döndüm asdasdasd. 6pack paket mi olsun anan şimdi mi alır ;);););;));"

"anlıyorum kanka seni. sosyal meseleler böyle oluyor genelde. çocuğa başlığı ver. adam olursa al yanına. olmazsa hiç senin olmamıştır eheheh."

"atacağın random gülmeyi gondikleyeyim lolcü orospu çocuğu. olum az düşün gelecekte sana ne olacak len asdasdasd. sırf random gülme yollamak için mesaj atılır mı embesil at kafası eheheh."

"kanka bende cevher var. doğru diyorsun. tespitlerim de müthiştir. senin bilmediklerini de biliyorum. o yüzden yeni bir kardeşlik kurmuyorum çünkü öyle bir şey yok asdasdasd. kardeşlik bir tane. başka olmayacak. olamaz. her şey tcma'ya bağlı çünkü. adamı klonlayın düşünürüz eheheh. gerçi düşündüm de onca şeyi aynı sıralama ve etkiyle yaşatmanız gerekecek ki fiziksel benzerlik yerine zihinsel benzerlik de olsun. uğraşma kanka sen o parayı bana ver asdasdasd. bir rehbere daha ihtiyaç var demişsin. yok amına koyayım yok. gözünüzü açıp şu adamın yazılarını adam gibi okuyun konu kilit. oradaki testleri ve amaçları gördüğün zaman eğitime hazır hale gelirsin ve kardeşlik seni bu halde ortada bırakmaz. kanka böyle kişisel gelişim kitabı cümleleriyle beni etkileyemezsin maalesef eheheh. ben gördüm olum gördüm. tcma'yı gördüm. ondaki değeri kıymeti gördüm. kardeşlik kurmak filan hikaye. kardeşlik dediğin şey tcma'nın yakın arkadaşları en başta söyledim ben bunu. neden böyle? menfaat de yok ki ortada diyesin bu adamlar menfaat için oradalar. len bu iş sizlerin çok üstünde. ben hem bu işin altında ezilirim girecek olsam bile ki girmeyeceğim eheheh. buyrun kanka siz. rahatça deneyin bakayım kurun kardeşlik filan. nasıl kuruyorsunuz ben de bi göreyim götümle güldüm kusura bakma. geride kalanlar değersiz. bu konuda da kusura bakma. alınma yani gerçekleri duyduğun için. bak kendini onca kandıran deli var. katıl onlara gülüm eheheh. sen de içli birisine benziyosun seni kırmak istemiyorum. gel gör ki teklif ettiğin şey benim anamı siker üstüne bir de seninkini siker. insanları değerli yapan tcma'dır. beni körü körüne bağlılıkla filan suçlayacak bir yüksek strateji uzmanı gelecek şimdi asdasdasd. ben sadakatimi aklımla oluşturdum. dünyadaki en küstahça şey budur. atıldım ve harcanıp gideceğim belki de haklısın büyük ihtimalle haklısın. ama mal gibi kardeşlik 2 filan ıkınmak seni de aşar beni de. oturup evcilik oynarsınız anca asdasdads. bi 4-5 yıla da ne malmışız dersiniz. ya deneyin kanka. bakın bakalım oluyor mu tcma'sız asdadasd. olum bak yazarken kahkahalarla yazdım. siz bu adamı anlamadığınız sürece bir sikimden çakmayacaksınız. kardeşlik'i ne sanıyorlarsa amın düdükleri asdasdasd. tcma sizi siklemiyor. bununla iyi geçinin. farkındalığınız artarsa öper bile buna da hazırlıklı olun eheheh. çalışın olum. geberene kadar çalışın. zor geliyorsa sapın kolay bir yola. kardeşlik herkese göre değil kendinizi zorlamayın diye bağırmaktan götüm çatladı ameka.
daha yazar açıklarım da gerek duymuyorum."

"azeri değil öncelikle. azerbaycan türkleri. azeriler iran'da bir azınlık. farklı şeyler yani. tcma halka hitap ettiği için size açıklamakla uğraşmamış olabilir ama ben açıklıyorum işim ne eheheh. milletlerin genelini düşünmek yanlış. her millet genelde yavşaktır eheheh. her topluluğun çoğunluğu betadır. kardeşlik bunun önüne geçmek için ve tamamiyle saf kalmak için onca hastayı tekmikledi asdasdasd. neyse. her toplumun içinde iyi olanlar hep azınlıktır. bu nedenle tcma genel olarak hiçbir milletin komplesinden hazzetmez. sen de hazzetmemelisin mantıken asdasdasd. olay budur diye tahmin ediyorum. yazıyı atarsan bakarım müsait zamanda. çünkü konuyu araştırıp az önce anlattığım cevaplara ulaşman için yapılmış bir tahrik testi de olabilir yazı. bakmam gerek yani eheheh. o yazılar öyle basit klavye dokunuşları değil yarak beyinlilik etmeyin. len bananeyse edin olum rahat olun asdasdads."

"masönüz kanka nasıl sobeledin hala anlamadım tcma ağlıyor şuan asdadasd. alfa özgürlüktür demişsin. seni siyasiler yönetiyor cnm. sen aldığın her malda devlete giden vergiye para domalıyorsun. o para devlete gitse sıkıntı yok. o para siyasi ranta gidiyor. seni güdüyor bir de üstüne sikiyorlar asdadasd. sen özgürsün tabi. tabi. tabi. senin zincirin yok. sen sıçmıyorsun bile adasdasd. sen aşmış bir lolcüsün eheheh. bak rotschild'a giden paradan hiç bahsetmedim. senin aşmış gibi görünme çabanı sikerler kanka. kimse yemez bunu valla asdasdasd. daha iyi çalışman lazım. yani o zaman da yiyenlerin mal olacağı gerçeği değişmeyecek tabi eheheh. malca mesajına da maksat ifşa edeyim de çoluk çocuk faydalansın diye cevap verdim. hadi yine iyisin eheheh. ayrıca ergen dediğin başlık çömezleri seni havaya atar düşmeden ananı gondiklerler. öyle de hedef şaşırtırlar laf atma çocuklara eheheh. gördüğüm tek ergen sensin. ne diyeyim yalanlarla kendini avutan sikik betaya. arada bir aynaya bak da o gollum tipinin senin içini yansıtan en güzel zincir olduğunu gör. dilerim ki gerçekleri bulur rahata erersin de ne sende o zeka var ne de bir beta omega aşamasına yükselebilir. kardeşlik'te bize sizler gibi deli betaları okumayı ve bilmeyi de öğrettiler. sen rahat ol başlık bize emanet ;));;););) ayrıca ben niye beta görünce nasihat verip acıyorum beyler asdasdasd."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder