haci tyler - 29.05.2016

yazdığım naçizane yazıları lütfen başlıktan alacağını aldığını düşünen okumasın. kendine bu kötülüğü yapmasın yani. başlıktan alacağını aldığını düşünüyorsan git. benim yazdıklarım sadece betaların 5. sınıf yalanlarının seni kandırmasını önler. bu bir sorun eheheh. bu kederini artırır. insanın dünyada bulunması başlı başına kederdir. elbette mücadele ediş kadar asil ve zevkli şey çok azdır -arayış gibi mesela bu şuan yaptığınız şey aradığınızı bulunca mücadele ediş başlar- ama amacınız saçma sapan toplum ıkıntılarıysa bu başlık hepsini önünüze serdi alın ve gidin. kıskançlık yapan betalara lafım yok siz durun yiğidolar adsasdasd. insan ancak tamamen haksız olduğunu bildiğinde zırvalara ve yaftalara başvurur. sikik betalar olarak bunu baya yapıyorsunuz sizi izlemek bana haz veriyor eheheh. alacağını aldığını düşünen omegalar da kaçıp gitsinler. anlamak için götünüzü yırtmadığınız sürece farkındalık seviyeniz artmayacak. böyle mal gibi kalacaksınız asdasdasd. iradeniz zayıfladıkça da doğru olmasını istediğiniz şeylere inanmaya meyletmeniz artacak. mesela tcma gelmiş kanka na bu adammış abe gibi asdasdasd. bu basit bir örnek oldu yani siz genele vurun ilkokul çocuğu değilsiniz. tekrar söyleyeyim mi eheheh. eğer alacağınızı aldığınızı düşünüyorsanız benim yazdıklarım size sunulanların sadece bir test olduğunu anlattığı için size zararlı. size sunulanlar son derece işlevsel ve iş bitirici. bu başlıktan başka bir şeye ihtiyacınız yok insan ilişkileri adına. bunun neresi test? kendini bu geçici heveslere mi kaptıracaksın yoksa tcma'ya minnet duyup onun yolunda mı olmak isteyeceksin burası test. başlığın kendi içinde de yüz tane test olduğu için zaten elenme ve kuruntulanma çok fazla. zannedişlerine yenik düşen zayıf insanların gömüldüğü bir mezarlık yaptı tcma. olum beni şaşırtan ben anlatmadan bunları nasıl göremiyorsunuz ya adasdasdasd. çok açık değil mi yani her şey. neyse. bir de şunu paylaşayım:  https://www.youtube.com/watch?v=PGMQSnWNTbw  belki 1.16 ile başlıyor başlık. bilemiyoruz. ben bilemiyorsan sen hiç bilemiyorsun yarak beyinli. hiç boşa ıkınma asdasdasd. diyorum başlıkla ilgili sunulanlar komple zannetmelerden ibarettir. benim tcma ile  konuştuklarımdan size sunduklarımı hariç tutmayana diyecek lafım yok zaten oyalanmaya devam etsin eheheh. beni test grubu faresi olmakla itham edenin de anasını gondiklerim len bu kadar kör olunmaz yapmayın gülünçleşmeyin gürbüzler asdasdasd. başlık ile ilgili gereken tüm cevapları verdim. şuan magazin takılıyorum ben de. teoriler filan. başlığı anlatan metafor bu sahne de olabilir. bunun sana faydası ise analiz yeteneğini geliştirmek olur. bilincinin güçlenmesini sağlayıp seni bilinçaltının dolayısıyla hayvani güdülerinin itaatinden çıkarmak olur. zaten bir gün alınmak istiyorsan filan senin birinci hazinen bu mevzu. temiz özlü olman önşart tabi. üstüne bir de keskinleştirilmiş bir kavrayışa sahip olman lazım. farkındalığının yüksek olması lazım. şuan ben de mümkün olduğunca bu konuyla uğraşıyorum. tcma tribine girdi demeyin ama -asdasdasdas- benim yazıları da çok çok okuyun. bunları boş lakırdılar olarak yazmadığımı söyledim. başta içimi dökmekten öte görmüyordum sonraları bazı iyi niyetli omegaları görüp nasihate çevirdim işi betalara bile nasihat verdim len asdasdasd. yazılarla ilgili en sevdiğim mesele burada duracak olması. tcma silindiği zaman sevinçten ağlayan betalar gibi bu yazıları salak saçma birisi silse betalar yine rahatlama hissedecek. artık eşeklik yapmayıp atarsınız yazıları o zaman ya da ben elbet yeni bir hesap ile gelirim tanırsınız beni. bu da b planımız eheheh. yazılar önemli. yazı olarak olması önemli. siz kıymetini bilmeseniz bile bir gün birisi gelip vay be bir hacı tyler varmış yazdıklarıyla tüm sorularıma cevap verdi diyecek. bunun umudu güzel eheheh. düşünün olum düşünün. anlayın tcma'yı. başka bir çareniz yok. alacağınızı aldığınızı düşünüyorsanız da dalın gidin boş işlere oyalanın öleceğiniz güne kadar. bir insan işini sağlam yapmalı. boş beleş işe dalacaksan da en iyi şekilde dal yani eheheh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder