haci tyler - 27.05.2016

mesajlara bakmaya gelmedim bu sefer ağlayın eheheh. bir şey geldi de aklıma benim gibi aklı olanlarla paylaşayım dedim. çoğunun aklı menfaatleriyle örtülü şu zamanlarda asdasdasd. şimdi öyle boş boş vakit geçirmece yaparken -atıldıktan sonra bunun için baya bi vaktiniz oluyor eheheh- şu sahneyi izledim:  https://www.youtube.com/watch?v=W3GF1x0-VX0
söylemek istediğim şu tcma'nın yanındayken onu tanıdığınızı sanarsınız. bu benim için de dahil kendimi övmüyorum. ama aslında hiçbir şey bilmiyorsunuzdur. biliyorsunuzdur da hepsi önemsizdir. tcma ile çok zamanım geçti ve bir test grubu faresi olarak değildi. buna rağmen baktığımda net stratejisini göremiyorum. oysaki gördüğümü sanıyordum o zamanlar. padişahların sefere gidilecek yeri gizlemeleri gibi düşünün eheheh. sultanum tcma asdasdasd.  bu sahneyi atma sebebime gelirsek başlık 2.10 ile başlıyor olabilir. bir metafor gibi düşünün. 2.10'dan itibaren başlık. dikkati üzerine çekti ve düşüyor bu düşme olayı tamamen metafor ama hayatı kötüye gidiyor gibi algılamayın çünkü öyle bir durumda onu kurtaracak olan sizler olamazsınız eheheh. belki sizlerden beklentisi de jarvis olarak düşerken ona zırh olmanız ve tekrar uçurmanızdır. ya dedim bu sadece teori. aklıma geldi öyle. ekşici mallar şimdi diyecek kendi adamlarının her tür süperkahramanla bağdaştırıp ergen kandırdığı hasan sabbah swh swh filan. midem bulandı len artık asdasdasd. bu yarak beyinlilerin her şeyi biliyor olması kadar itici bir şey yok. ignorance is bliss muhabbeti. cehalet dünyadaki en güzel şey çünkü her şeyi biliyorsun asdasdasd. oysaki sadece içi boş yafta. tabiri caizse sıçıyor ortalığa kafasının içindekileri. e spekülasyon yaftalarla olur. beni kardeşlik yolladı -onca yıl siklemedikten sonra birden nedensizce asdadasd-, tcma'yı süperkahramanlarla bağdaştırıyoruz -len alfa profili işte insan tcma'ya dj apo muamelesini yakıştıramaz ki illa benzettiğin adamlar filmlerdeki esas oğlanlar oluyor eheheh-, ergen kandırıyoruz -bir kamyon ergen atıldı belediye gömdü soran yok ameka tabi tabi itaat etmiyorlardı tcma hitler gibi biçti ondan dolayı asdasda böyle düşünmek götünüzü serinletiyorsa devam edin-, hasan sabbah zaten alemin favorisi herkese yapıştırılabiliyor fettoş bile sabbah olduysa altair'in eli ayağı titriyordur sinirden eheheh. mesela bu yazıyı yazdım diye buna bakınız verip güzel özeleştiriler swh swh diyecek gerizekalı ekşici. ben şahsen bayılıyorum böyle ıkınmalarına. orada birbirlerine imparatorluk taslamaları filan izlemek hoş oluyor eheheh. abi az takılın ekşide. tüm algoritmasını görürsünüz. bu özel bi yetenek değil zaten. insan dediğin taklitçi bir morondan ötesi olamıyor çoğu zaman. bunlar olduklarını iddia edip olamayanlar asdasdasd. sizler olacağınızı iddia edip olanlar olmalısınız. bunun için de sizden tek istenen özgür olmanız. menfaatlerinizden, korkularınızdan, bazı kötü huylarınızdan. zincirlerinizi kırmalısınız. her gece 10 fake hesap açıp ıkınan birkaç tane maldan fazlası yok karşınızda. bunlar daha kolay günleriniz. bu mallar hiçbir şey. bunlar gözünüzü korkutmuyordur da korkutanlar için söylüyorum aşın şunları. bu başlık mükemmel bir saha olarak dizayn edildi. elinizde her tür manyak var. tahrik ettiğinizde daha fazlası da gelecektir. öğrenin deneyin tekrar deneyin ve tekrar. olgunlaşın. pişin. bu imkanları bile kullanmaktan acizseniz, düşen tcma'yı -metafor bile olsa- nasıl uçuracaksınız? belki bir gün gerçekten bunu yapmanız gerekecek. adam burayı eğlence için yazdı tamam. ama ben şuna da inanıyorum. içinde ufak bir kırıntı da olsa potansiyel inancı taşıyordu. bu benim görüşüm ama çoğunlukla görüşlerime güvenebilirsiniz. iyi niyetimi biliyorsunuz ve kardeşlik'te sadrazam olduğunu iddia eden gollumlardan olmadığımı biliyorsunuz. öyleyse nasihatlerimi dikkate alın. bunu tcma'yı kurtarmak gibi bir şekilde dramatize etmeyin asdasdasd. kendinizi kurtarmak için dramatize edin. vücut ve bilinçaltı bir makinedir. bilinç olarak senin onları gütmen ve amacına hizmet edecekleri şekilde yeniden programlaman gerekir. yapacağınız o kadar çok şey var ki. aslında hepsi de eğlenceli eheheh. tadını çıkarın. olgunlaştığınız vakit haksızlığa uğratılmayacaksınız. size tüm tevazumla garanti edebileceğim tek şey budur. gördüğüm ve en iyi şekilde bildiğim şey budur. buradaki soru sen bu adaleti hak ediyor musun. başından beri tüm mesele bu sorunun çevresinde dönüyor. ağlamayın len beni de ağlatacaksınız adsadasdas. neyse beyler ben kaçtım hadi gömüşürüz lolololol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder