haci tyler - 13.09.2015

bu adam içli len eheheheh. belki bana inanmayacaksınız ama tcma bayağı duygusal. ama ben birisini attığı için filan zerre yaprak kıpırtısı kadar pişmanlık duyduğunu hiç görmedim. duygularını açıkta yaşayan birisi. bunu zaten biliyorsunuz eheheh. gizlisi saklısı yok yani. acımasız olunması gerektiğinde cengiz han'ı aratmaz ama mesela genel olarak etkileyici bir sakinliği olan içli bir adam. siz bu yönünü hiç göremeyeceksiniz koçlar onu bilin de eheheh. düşün ben gördüm. yani kardeşlik'teki rütbemi düşün. şuan buradayım onu da düşün. benim için üzülün olum çünkü ben de üzülüyorum. bu adamın tcma olduğunu ve betalaştığınız an hayatınızı sikip bambaşka bir yüzünü gösterecek olduğunu unutmayın. sonuçta tcma'dan bahsediyoruz adam her gün sürprizlerle dolu eheheh. sonra gelip beni suçlamayın. mesela yunan kaynaklarında şu anlatılır. fati sultan mamad fetihte gösterilen direnişe sinirlenerek ve masrafların çıkması için adet olarak istanbul'u 3 gün yeniçerilere yağmaya bırakır. girince ise ağlamaya başlar. der ki biz nasıl bir şehri yağmaya bırakmışız böyle. aha bunu al tcma'ya yapıştır eheheh. tekrar söyleyeyim de yanlış olmasın. betalar konusunda zerre ya en ufak bir üzüntü parçası duyduğunu görmedim. betalara kardeşlik'te herkes yoğun bir kin duyar. kardeşlik'i geç hadi başlığı okuduysan zaten betalara kinlisindir. değil misin? o zaman sen harbi anlamamışsın dostum. sen kendini kandırıyorsun. tcma'nın etkisine kapılmışsın. kendi aklınla ölçüp tartıp öğrenmediğin sürece tcma seni seçmez. bunu iyi bil. adamın hayatı zaten etkisine kapılan birileriyle geçmiş. hep bu yaşanmış. ondan etkilenmiş bu koca kalabalığı neden siklemediğini de güzelce açıklıyor bu eheheh. tcma sadakate aşıktır. çok sever öyle böyle değil. ama akıl ile gelen sadakate. yani anla. sonra başka yol olmadığını gör. her şeyi ölç tart. ondan sonra sadık ol. sadakat de öyle basit bir şey değil. yıllarla gelişen bir yetenektir. tcma'nın bir sözünü de paylaşayım. dünya'daki en küstahça şey sadakattir diyordu. ben şuan anlıyorum. sen de bir gün anlarsan çok şanslı hisset. öylesin çünkü. demek ki beynin kullanılmamaktan dolayı körelmemiş yani anlayabiliyorsun eheheh. ne sikkosunuz olum ya. şu gerçeğe takılmadan yazı yazmaya çalışıyorum da olmuyor be. ondan karışık oluyor yazılarım hep sizin yüzünüzden. suçu da başkasına kitledik tamamdır eheheh.

ya aklıma geldikçe basıyorum kahkahayı olum. adam dedi ki sizi siklemem bakın bir gün gelir at tüfeği gibi kalırsınız ortada yazmam değerli zamanımı harcamam. tcma'nın dediği aynen buydu. başınıza gelmeden anlamadınız be işte orada basıyorum ben kahkahayı eheheh.

olum çok ayıp ettim ben. bu adama hakkı olan sözleri hiç söylememiştim. ne bileyim götü kalkar diye düşünmüştüm. salağım ya işte. tcma sözlerimi çok da sikliyor sanki. hadi onu geçtim götü kalkacak olsa onca başarıdan sonra çoktan kalkardı işte bunu düşünemeyecek kadar gerizekalıymışım. üzülüyorum be. bu sırtlanlık değil mi? öyle işte. tcma gibiler binlerce yılda 1 anca geliyor. hiçbirinde de tcma'daki anlayış ve kavrayış yeteneği yok. bunu şimdiden verdiği meyvelere bakarak söylüyorum. fanboy değilim olum ben eheheh. öyle birisini mal mal övüp fanı olacak birisi değilim zaten öyle olanlar daha başta atılıyor biliyorsunuz ben baya oradaydım. övülecek en önemli şeylerden birisi bu adamın yetiştirilmesi. eğer yeterince sevgi verilmeseydi şuan sağı solu siken kurmaktan çok yıkmaya yönelik saldırgan dengesiz bir tcma görürdük. hassaslık ve duygusallık olmazdı. olmasaydı ne olurdu? e her şeyi geçtim en başta bu başlık yazılmazdı. yani adamın yeteneklerini iyiye kullanması için sevgiye doyması ve inanması lazım. bu çok önemli bir şey olum. çok önemli hem de. bir diğer efsane özellik ise bu adam teslim olmaz. bırakmaz yani savaştığı yolu. yılmaz asla. öldürün işkence edin fakirlikten kırılıyor olsun yine bırakmaz. geçen yıllarda çok şey gördü. bunları da bize öğretti. niye kimse yolundan dönmüyor sanıyorsunuz eheheh. bunları görmemiş olsak bile tcma yine bırakmazdı. karakterle ilgili yani. inatçı olum keçileri havada siker eheheh. bir de hayatında hep baskın ve üstün olduğu için nasıl teslim olunacağını bilmiyor. burada basın kahkahayı ben bastım gitti eheheh. adamın derdine bak ya. harbi bilmiyor. yok öyle bir özelliği. bireysel olarak yani. yoksa savaşın ortasında orduyu daha iyi toparlamak için gerektiğinde geri çekecek birisi. öyle aptal aptal el hocom deyip kıyıma sebep olacak birisi de değil. atıldıktan sonra üzerine çok düşündüm. zaten çok şey biliyordum hakkında. ama atılmak karakterinin kafamda oturmasını sağladı. söylediklerim doğrudur yani ha uydurmuyorum. sikik kobay değildim ben. bu adamla ciddi zamanım beraber geçti. anıları deştikçe çok şey kafama oturdu. neyse bu beni bağlar. üzüntü duyuyorum ama. başıma gelmeden bunları düşünmediğim için. insanız olum. insan zayıftır. güçlenmesi için çok acı çekmesi gerekir. bu acıları da yanlış yorumlarsa manyak olur. sizin gibi yani eheheh. doğru yorumlayıp bunlardan çok şey öğrenmesi gerekir. yani güçlü insan olmak da sizin işiniz değil eheheh. güçlü insan olabilecek birisini kardeşlik tespit edip hemen arasına alır. e siz buralardasınız hala eheheh. siz gündüz kuul ayağına yatıp akşam evde üzülen tiplersiniz be olum. bırakın allasen. kendinizi abartmayın. elinizde hiçbir bok yok. sorsam hepiniz seçilmiş kişisiniz eheheh. hepiniz çok iyi adamlarsınız sorsam. pis menfaatlerinizi iyilik diye örtebilecek kadar orospu ruhlu kendi kendinizi satan ibnelersiniz. burada kendinize yaptığınız kötülüğü kimseden göremezsiniz ömrünüz boyunca. böyle harap ediyorsunuz kendinizi. neyse banane olum ya eheheh. bir tcma sözü ile kapatayım yazıyı. göt dediğin ötmeli o göte yok dur böyle değildi eheheh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder