haci tyler - 15.09.2015

@amed paçozu çünkü annen böyle seviyor evlad ;);););;);););)
tcma mode off eheheheh
küfür de etmiyorum len sana. siktir git belanı başkasından bul gollum. gerçi seni sikine sallayıp ezecek birisini bulmak için bile bayağı uğraşman lazım eheheheh.

tcma sayemizde çok şey öğrendi. kardeşlik sayesinde yani. bak işte bunu da üzerine alınacak kadar malsın eheheh. öğrettikleri öğrendiklerini hep geçse de kardeşlik'e sadakat yeminini etti. işte bu sadakattir. bir zamanlar intikam yolu olarak gördüğü kardeşlik şuan onun için borçlandığı ve bu nedenle liderliği can borcu bildiği insanlardan oluşan bir tarikat. bu ne demek biliyor musunuz? bu insana güven verir. bana veriyordu. hala veriyor. hikayedeki kötü adam tcma olsaydı beyninizi daha da sikerdi. şuanki kadar sikmesinin sebebi kötü adamların sizler olması eeheheh. hiç düşünmüyorsunuz değil mi? böyle devam. düşünseniz de bir şey değişmiyor çünkü. daha az yakarsınız böyle eheheh. uzun bir zamandır yapabildiğiniz tek şey olan karı gibi didişmek eylemini gerçekleştiriyorsunuz. betasınız. birleşin. eğlence artsın eheheh. omegalar başka bir sebepten birleşsin. sebebi biliyorsunuz. eğer yapabilirseniz tabi. o farkındalığa erişmeden kardeşlik'e göre sadece hayvanlarsınız omegalar. betalar takılsın olum eheheh. birleşin yada birleşmeyin tek değişen şey eğlence oranı olacak. aşağılama değil len bu. maskotları sever kardeşlik. ben atılmadan önce başımızın tacıydınız dasdasdasd.

omegalara karşı olan koruma güdüsü. intikam ateşi. karizma ve aşağılayıcı mizah. kadın tavlamayı zaten biliyorsunuz. zekasından ve özel tanrı vergisi yeteneklerinden hiç bahsetmiyorum bile.  bu tcma'dır. bu yönlerini sadece hakedenlere tamamen gösterir. mesela kardeşlik'te kimisi ilk söylediğimi bilir kimisi son söylediğimi bilir. kimisi adamla sadece iş konuşabilir takılamaz kimisi pek iş konuşamaz sadece takılır. tcma'nın şahsi tercihleri yani. kiminle ne istiyorsa onu konuşur. kimse de vay anam babam bana niye ciddi konu konuşmuyorsun demez. dese de bir şey olmaz gerçi eheheh. kendine eder yani. sen vızzıklayacaksın diye adam kişisel özgürlüklerinden vazgeçecek değil. neyse. olum yazıyı burada bırakmıştım. bi işim oldu kalktım gittim ne yazacaktım hep unuttum asdasdasd. hah hatırladım. enerjisi çoktu adamın yani sikleyip bir şeylerle uğraşmıyordu. kardeşlik onu kontrol altına alıyor yavaşça. tcma'yı değil. yani bu bir hayal eheheh. o enerjiyi. çünkü burada bir brotherhood/comradeship'lik söz konusu. kardeşlik durumu yani. hiyerarşi farklı ve keskin olsa da hepsi aynı yolda yürüyen kardeşler. tcma nasıl onlara öğretip onları desteklediyse onlar da şuan her ne pahasına olursa olsun tcma'yı destekliyorlar. şuan dediğim ben atılmadan önce yani. şimdi de aynıdır merak buyurmayın eheheh. bu adamlar aynı anadan doğmadı. babaları da bir değildi. akraba hiç değiller. hayatlarının büyük bölümünde birbirlerini tanımıyorlardı bile. şuan bu sadakatin sebebi nedir? kut. ben niye üzülüyorum atıldığım için hala? kut. insanlar tcma'yı ya çok seviyor ya kıskanıp nefret ediyor neden? kut. güçlü duygular uyandırabiliyor ve bu tanrı vergisidir. nefret eden mallar da kendini siksin eheheh. tcma her açıdan kendini ispatladı ve bulunmayacak kadar nadir bir kumaşı olduğunu gösterdi. bunu gören adamlar da ona katıldılar. bunun ne maddi menfaati var ne başka bir şey. o tip atıkları komple postaladık benim zamanlarımda. tcma kardeşlik'in efendisi midir? gülüyorum ve söylüyorum hayır. alakası yok. lideridir diyebiliriz. kardeşlik tcma'ya adanmıştır ama efendilik sahiplik söz konusu bile değil. kardeşlik'in temel ve çok sert kuralları vardır. tcma bunlara uymaması halinde gereken cezalara tabi tutulur. bu kanunları koyan ve kendisinin de uymasını zorunlu kılan yine kendisidir. bir kısım kuralı o koymadı. baya antik kurallardı eski yani. kardeşlik'i merak eden birkaç mesaj alınca dedim yazayım bari eheheh. bir ara da tcma'ya iftira yazısı yazacağım. ama ne zaman bilmiyorum. böyle amatör işi değil. en iyi çarpıtmaları yapıp en sağlam yalanları söylerek yazacağım. profesyonel bir samiri bu işi nasıl yaparmış izleyin öğrenin ehehehh. güdülmeyin diye örnek olarak yapacağım yani. gerçi şurada güzel çarpıtma örnekleri var ingilizcesi olanlar için öyle ergen gollumların amatör sıçmıklarına benzemez kalitelidir ha bu video eheheh:  https://www.youtube.com/watch?v=c7Sfb4Cnehk . ama bu ingilizcesi olanlara eheheh. ben yapacağım bir ara size kavimgardaşlarım asdasdasd. tcma'nın sözü bu da. len adamın kendine has sözlerini ve yazış tarzını bile kullanıp bir yandan bok atıp üstünlük taslayanlar var. kafanızı kim sikti evladım sizin? cevap veriyorum tcma eheheeh. bir ara yapacağım ha o yazıyı da birkaç haftaya aya değil bakarsınız birkaç yıla eser kafama öyle yaparım. biraz keyfi bir durum yani. burada menfaat üzerine yazmıyorum. gerekeni de çoğunlukla yapmış olup sizi aydınlattığımı düşünüyorum. yani sıkıştırmayın mal mal eheheh.
beyler tcma gelirse kendi hesabından yazar. o yoksa siteden seslenir. o da yoksa adını biliyorsunuz zaten adıyla bir açıklama yapıp sizi mağdur etmez. 3-5 çakala prim yaptırmayın. aslanlarım kaplanlarım eheheheh. ya bir de tcma'nın yazı stilini hala taklit edemiyorsunuz be betalar. adidas ile abidas kadar bile benzemiyor. adidas ile nixe gibi oluyor asdasdds. takılın ama hoş oluyor eheheh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder