haci tyler - 20.09.2015


olum yazıyorum işte elimden geldiğince. aklıma geldiğince filan. mesajların bir kısmına cevap vereceğim ama bir kısmını betalar atıyor asdasdasd. tcma arada hiç bilmediği betaların askfmlerini incelerdi. orada kendi profillerini atıp ne düşünüyorsun ama ben o değilim tarzında şeylere rastlamıştık. yani kezban yada kamil her neyse gidip orada çaktırmadan -ehehehehh- kendi profilini paylaşıyordu etkilemeye kastığı mala. bu salak betalar da bana sıçmık yazılarını atıyorlar. ya kalitesiz işte niye zorluyorsun ki eheheeh. harbici konuşuyorum kadir mısıroğlu daha gerçekçi sizden asdasdasd. biliyorum hayatınızı adadınız ama elinize bir şey geçmiyor geçmeyecek işte. yapamıyorsunuz da olum betalığı. bak ben çok beta gördüm siz gerçekten kötüsünüz bu betalıkta da asdasdasd. bu yüzden size nasihat ediyorum. hayatın batıyor. yok ben batıracağım daha da diyorsan buyur. gerçi bunu diyemeyecek kadar otokontrolden yoksun bir kıt olduğunu ikimiz de biliyoruz eheheheh. len yeteneksiz arpa çok kötü şeyler seni bekliyor. hayat ananı gondikleyecek. bekle gör. daha iyi iftira atmak yada betalık yapmak isteyenlere çin ve bizans tarihi entrikalarını incelemelerini tavsiye ederim. kısaca abstergo video'larına da bakabilirsiniz onlar da iyi. olum betalar az kendinizi geliştirin daha güzel iftiralar atın. bunlar gerçekten amatörü eğlendirir eheheheh. sizin hayatınıza göre büyük işler olabilir o iftira yazıları ama aslında hiçbir kıymetleri yok asdasdasd. olum size göre bu başlık da çok çok çok büyük aslında bana göre de öyle anlam ve önem bakımından. tcma'ya sorsana bi şunu eheheheh. adamın sikinde değil. bariz siklemiyor. 16 yaşında yazdı bunu. ciddi ciddi can sıkıntısından yazdı. planlı bir şey değil yani. bunu biliyorsunuz gerçi. yeteneğe gel eheheheh. sallamıyor ama. sikine sallamıyor. siz? bunu o yaşta yapabildiği için tcma'nın potansiyelinden korkuyor ve aslan görmüş eşekler gibi kaçışıyor anırıyorsunuz. ben de diyorum bari güzel anırmayı öğrenin de aklı olanlar daha çok sırıtsın üzerinize eheheheh. zanna uyan sığırları kardeşlik'ten uzak tutmak gibi bir görev verildi size. farkında değilsiniz ama tcma'nın bu talimatını yerine getiriyorsunuz hala asdasdasd. o nedenle sizi fazla kırmak da istemiyorum. yine de bi düşünün hayatınızı be betalar. birdaha doğmayacaksınız. koca başlık tarihinde size adam akıllı nasihat eden tek kişiyim. bence bi kulak verin. anlayacak beyniniz de yok biliyorum bunu harbici söylüyorum ama zorlayın biraz. sizi aşağılamıyorum olum. size de hakkınızı veriyorum. aşağılıksınız. sizi hayatta bireyler olarak kaale almam. toplu olarak hitap edip yazıyorum belki siz mallar olmasa da 10 yıl sonra gelir bir beta okur bunları ne yapıyorum ben diye sorar da kurtulur. e yazı yine karıştı olum asdasdasd.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder