haci tyler - 18.09.2015

ya sokuk cüceler beni nefret ettiren nokta şu. ne manyaklar gördüm ben. olay şöyle oluyor. bir kezban bir erkekten hoşlanıyorsa yaptığı her hareketi arkadaşları ve kendisi erkeğin de ondan hoşlanmasına yorar. yani onlara göre erkek siktir ediyorsa kendini ele vermek istemiyordur eğer umursamıyorsa işi ciddiye alıp aceleye getirmek istemiyordur bakmıyorsa kendine denk görmediği için çekiniyordur filan asdasdasd. işte böyle mallıklar yapıyorlar kafalarından geçen her boktan düşüncenin doğru olduğuna inanıyorlar o düşüncelerin menfaatleri tarafından güdüldüğünü bilmeden eheheheh. aciz insanlar. aynı olayı tcma'ya yapıyor karılaşmış betalar. tcma küfür ederse onları ciddiye almış oluyor yazarken bastım kahkahayı. tcma siklemezse kendini ele vermek istemiyor onlara göre. tcma bunları atarsa tek sebebi yüksek yetenekleri ve karizmaları oluyor asdasdasd. evlerinde ayna olmayan orospular bunlar eheheh. buna kim inanır len? kadir esprisi yapanı siksinler bakın ağzımı bozdurmayın eheheh. nefret ediyorum bu olaydan. tam anlamıyla nefret. nasıl bu kadar aciz olabiliyorsunuz be harbici soruyorum. ne bileyim. olum benim durumu az çok biliyorsunuz yani eski rütbemi filan şuan atıldığımı. kendini kandıran betalara sorsak beni kardeşlik göndermiştir eheheh. olum kardeşlik sizi 3 yıl siklemedi de şimdi neden siklesin ameka ya? umursanmayan böcekler olduğunuzu anlamanız için daha kaç kere nasihat etmem lazım? gerçekten boktan hayatınızı daha da boktanlaştırıyorsunuz. bak şimdi bunu yazdım ya beta malların kafasında dönen şu olacak betalıklarımız kardeşlik'i altına zıçırtmış bizi haklı davamızdan döndürmeye çalışıyorlar filan tam yobaz kafası. ya civanmert sen buna inanmayı seçiyorsan sen zaten lanetlenmişsin eheheh. kasma yani hacı takıl sen sözlerimi de üstüne alınma. acı çektiğini biliyorum ama. terbiyesizim sırf bundan dolayı yazıyorum sana. nasıl bir boka battığını anla diye. tcma dalga geçip siktir ediyordu sizi. bakın ben çoğunlukla böyle yapsam da arada nasihat de ediyorum hakkımı yemeyin eheheh. nasihatlerimi omega tutsun beta da tutsun bari de daha fazla acı yaşamasın. süzme yavşaksınız. şuan beta olma sebebi geçmiş travmaları zaten malın eheheheh. kendi korkularını tcma'ya çamur atarak kurtulabileceklerini sanıyor hıyar ağaları asdasdasd. olum bu adamı okuyan 5 yaşında çocuk bile olsa anlattıklarınızı yemez. sağlıklı düşünen 10 yaşındaki çocuk ise sizin ruh hastası olduğunuzu görür. üstelik gerizekalısınız da. sadece kendinize ediyorsunuz işte. sunduğunuz argümanların mantıksal safsata olduğunu görmek bu kadar mı zor? yok hocut siz orospusunuz. hem de en katmerlisinden böyle. tcma'nın kendine özgü alametifarika gibi kullandığı bazı hakaretler yazı biçimleri filan vardır. bunları bile it gibi taklit edip bir yandan da seçilmiş kişi olduğunuzu hayal ediyorsunuz kafanızda. olum sizden önce gelen milyarlarca kişi de böyle düşünüyordu uyanın asadasdasd. diyorum da tekrar diyeyim 5 yıl verin zaman sizin ananızı çok darbeli gondikleyecek. olum yazılarda sanki biraz düzelme var he böyle daha derli toplu oluyor gibi artık eheheheh. meraklısı okusun. az kültürlenin fasulyeler. böyle mal gibi her şeye atlamakla olmaz.

şöyle bir mesele var. şimdi burada yazıyorum da bunu ne buradaki omegalara yol göstermek ne de buradaki betalara mallıklarını göstermek için yazıyorum sadece. bunları yazıyorum uzun süreli burada kalsın gelen okusun. şu çok önemli bir ayrım noktası bakın buradaki 2-3 aciz betaya kin beslemek değil olay onlar zaten boklarında boğuluyorlar merak etmeyin. burada size beta kavramını daha da öğretmek adına yazıyorum çünkü bu önemli. siyasette eğitimde günlük hayatta vesaire bunlardan çok var ve hepsi tek tornadan çıkmış gibi aynı eheheh. bunu avantajınıza çevirin. malları iyice öğrenin ve betaların mahalle karısı yöntemlerini iyice kavrayın. ömrünüzü rahat yaşayın. saldırma sebepleri zaten çok acı çekiyor olmaları. aksini söyleyeceklerdir. açık söylüyorum inanmayın. yalan ve çarpıtma bunların içine işlediği için bok çukurundalar. burada yüz ifadeleri filan olmadığı için atıp tutabiliyorlar ve sizin yazılardan duygu okuyacak bir ilminiz yok. size sosyal medyada üstünlük taslıyor olabilirler ama gönül rahatlığıyla emin olabilirsiniz %100 oranda acı çekiyorlar ve kıskanıyorlar. aynı tribi twitter'da kezbanlar da yapar eheheh. bu benzerliğe tcma yıllar önceden dikkat çekti ama siz okuduğunuzu anlamaktan aciz mallar olduğunuz için ben tekrar açmak zorunda kalıyorum. betalar onlar gibi bok çukurunda olmanızı istiyorlar. ömürleri boyunca çıkar dışında bunları kimse siklememiş ve hala da öyle. hepsi ruh hastası ve deli aynı zamanda toplumdan zerre kabul görmeyen ağırlığı olmayan sikikler. beta toplum bile bu betaları dışlıyorsa düşünün hallerini asdasdasd. omega olup beta çevresine rest çekip siklemeyenlere de selam olsun. betalara da nasihat ettim biliyorsunuz ama işe yaramayacağını biliyorum işe yaramasına da gerek yok. böyle böyle ömürlerini çürütecekler hep çürüttüler. atatürk'ün nutuk eserini okursanız her fırsatta o dönemki mecliste fitne çıkaran betaları rahatlıkla görür ve aynılarının -tabi çok daha amatörcesi eheheh- tcma'ya yapılmaya kasıldığını görürsünüz. okuyun olum kültürlenin. buradaki betalar zararsız sosyal medya sinekleri ama siyasette yada başka dallarda tehlikeli betalar var. bunlardan öğrenin betalarla ilgili genel şeyleri. sonra yardırın hayatınıza devam edin. mutlu ve huzurlu yaşarsınız. tcma'nın burada sizin için nasıl bir hazine bıraktığını artık görün. geri kalan her muhabbetiniz fıs yani eheheh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder