haci tyler - 12.09.2015

adam üzmemek için uğraşıyor atacaklarını. yada ayrılacağı kızları filan. ama bunu hata bende diyerek yapmasını beklememek lazım eheheh. hata daima karşıdadır. olum tcma hata yapmaz ya. çok dobra konuşuyorum bak. ölçülüdür yani. dengelidir. hiç böyle ota boka girmez. bir şeyler boka sarıyorsa senden dolayıdır. neyse. şimdi mesela birisi mi atılacak tcma hemen pot kırmaya başlar. yani böyle atılacak olan malın pat diye çakacağı potlar değil. atıldıktan sonra fazlasıyla hayal kurarlar kardeşlik'le ilgili eheheh. o zamanlar aklına gelip vay amıssına diyeceği potlar. bu tip potlar sayesinde atılan gerizekalı her kimse tcma'yı gözünde bir nebze de olsa sıradanlaştırıp acısını dindirebilir. afyon gibi duruyor değil mi? o da işin ayrı test ile ilgili boyutu. her şeyden test çıkarmasaydı bu adam nasıl olur da inci gibi kitlesi cahilin de cahili olan bir yerden başlattığı hareketi bu kadar sağlamlaştırabilirdi? adamın testlerini açıklarken bile test oluyor nasıl vay amıssına demeyeceksin ki eheheh. olum somut konuşun. alın size somut konuşma. ben size meyvelerden ürünlerden haber veriyorum. gerçek ortada duruyor. isteyen alsın isteyen soysun anasına versin eheheh.

tcma'nın kardeşlik dışındaki hamlelerinin hepsinin test odaklı olduğunu anlamaktan acizsiniz. çıkıp tcma'yı sorguluyorsunuz. len cevap versem anlamayacaksınız ki eheheheh. hadi siktirin. hiç samimi değil çünkü. kocakarılar gibi boş konuşuyorsunuz. tcma'nın tuzaklarına düşmüş ergenler tuzakları gerçek gibi göstermeye çalışıp tcma'yı karalama peşinde aklınca. karalayın hocut karalayın. ben de yardım edeyim. nasıl olsa aklı olan kimse yemeyecek eheheh.

sakın karışmasın. tcma fanboyluğu yapmıyorum. hiç yapmadım. genç ve hırslı bu adamı takdir ediyorum. hırsı boş değil çünkü. onun olanları alma peşinde. macerasında rol almak isterdim. hizmetlerim oldu. gelip size sallayan iğrenç taytıslar gibi test grubu atığı değilim yani. sonunda burayız. atıldım işte. çünkü hakettim. neyse. en azından bok atmıyorum eheheh. üzülüyor muyum? üzülmeyen yok. aksini söyleyen yalan söyler. beyni de olmayabilir şimdi bilemedim eeheheh.

1 yorum:

  1. Adam siktir oldu gitti sırra kadem bastı (boka bastı) ,gelmişler hala müritcilik oynuyorlar. He anam he babam he bi uçmadığı kalmıştı testine soktuklarım

    YanıtlaSil