haci tyler - 19.09.2015

tcma'yı övmüyorum. hakkını veriyorum. kim olduğunu daha anlamadıysanız anlayıp sözlerini ciddiye alıp kendinizi kurtarın diye. burada tcma'ya hakkını vermem ona hiçbir fayda sağlamıyor. aslında size sağlıyor. o kadar kötü niyetli yaratıklarsınız ki bunu bile görmüyorsunuz. içinizde ne yatıyor biliyorum. bu nedenle diyorum nefretliksiniz. ömrünüzde yaptığınız en ufak hareket bile yanınıza kalacak sanıyorsanız siz lanetlenmişsiniz. fitil fitil ödeyeceksiniz bedellerini eheheheh. bileceksiniz yakında. bu bir tehdit değil. kardeşlik'i de aşan bir olay herkese ama herkese adaletin gereği olarak yaptıklarının karşılığını göstermek. bunu çok çok daha sağlam bir şey yapacak. dedim ya olum bileceksiniz yakında. az sabredin eheheheh.

betaları niye çok anlatıyorum diye bi soru aldım. ne anlatayım gerizekalı? harbici soruyorum ya. ne bekliyorsun? senin hayatında temelde anlaman gereken şeyler beta kadınları ve beta erkekleri. e tcma anlattı ama anlamadınız. temelin yok cahil sığır. beta kadınlarıyla ilgili de elimizde bir deney merkezi yok. tatatadam konu kadınlaşmış erkekler oldu işte. tcma sağolsun bize imkan verdiği için buna yöneldik eheheh. başlığı az efektif kullanın ya. verilen imkanı kullanmaktan acizsiniz sonra sizi kaale almamı bekliyorsunuz. nasihat ediyorum diye bende yer ettiğinizi filan sanıyorsanız endişelenmeyin yaptıkları karılıkları birer birer çürüttüğüm için onları umursadığımı sanıp dikkatimi çektikleri için sevinen betalar var şuan asdasdas. sana ne anlatayım yani? kreşteki velede tutup büyük şeyler anlatılmaz. kardeşlik'ten atılan hiçbir rütbeli bakın tekrarlıyorum hiçbir rütbeli sizinle orada öğrendiklerini paylaşmaz. tekrar söyleyeyim mi eheheh? mal olmayın. güdülmeyin. tcma malları siklemiyor çünkü biliyorsunuz. şuan ondaki kut sebebiyle çok insan onun yoluna girmeye çalışıyor. tcma çok zor aldığı için piyasada adam fazlası oluyor eheheh. betalar da tcma'nın masasının artıklarından nemalanmaya çalışıyor. bak bu da sana bazı şeylerin ispatı olsun. neyin ispatı olacağı sana kalmış eheheh. bu betalar besin zincirinin en altı. gerçekten çok aşağılık ve acizler ya. neredeyse onlar için üzülünmesi gerekir diyeceğim tabi o kadar ruh hastası olmasalardı eheheh. en basit konu yani kadınlarla birlikte betalar. bu yüzden onu işliyorum. internet var diye kullanışsız uydurma bilgi çok. herkes ötüyor yani bloglar şunlar bunlar gırla etrafın içine sıçıyorlar. siz de hiçbir bok bilmemenize rağmen yani uydurma internet bilgileri dalında bile vasat olmanıza rağmen kendinizi birer imparator lord görmeye kasıyorsunuz işte lanet şizofrenler eheheheh. ya olum ben sizi çürütürken size dikkat ettiğimi sizi umursadığımı sanıp bundan bile götü kalkacak adamlarsınız ya betalar asdasdasd. bu açlığa göre gayet iyisiniz dostlar devam. uydurma bilgiler için ise bir konuda interneti taratın. herhangi bir konu. herkes kendi ideolojisine göre sallayıp onunla mutludur eheheheh. internet bunlarla dolu olum. gidin düzgün profesörlerin düzgün kitaplarını okuyun o konuda aslında gerçekle alakanız olmadığını görürsünüz. burada sizi yapmaya çalıştığım da aynı bu şekil gerçeği göstermek. hadi gürbüzlerim hadi tosunlarım iyi okuyun kültürlenin eheheheh.

tcma'ya hakkını verdiğiniz an çıldırdıklarını göreceksiniz. betalar manyaktır. sizi de kendileri gibi o pislik çukurda görmek istiyorlar ve herkesi. tcma'nın masasının artıklarının bile altın tozu olduğunu biliyorlar. bu nedenle aç köpekler gibi saldırıyorlar. ellerine hiçbir şey geçmiyor. bunun acısı karşısında kahroluyorlar. bi 50 yıla içine düştükleri boku anlamalarını umuyorum eheheheh. tcma yahut kardeşlik'e bir zarar veremeyeceklerini gördüler. verdikleri tek zarar kendilerine. matematiksel konuşacağım toplanın asdasdasd. - sonsuzdan 3 çıkarın. ne olur? - sonsuz. 100 çıkarın ne olur? - sonsuz. 1000 ekleyin yine - sonsuz. bu betaların da hayatı bu. ezilmek onlar için artık rutin bir şey. o nedenle bu kadar pislik dolular. - sonsuzdalar yani. daha da ezilmek onlara acı veriyor ama teorik olarak aşağılanmış olmuyorlar çünkü şuan zaten boku yemiş durumdalar eheheheh. işte bu sosyal medya çöplüklerinde öttüklerini sanıyorlar ama aklı olan adam yine yemiyor. bu kerizler de ıkındıkça ıkınıyorlar. fake hesaplar filan gırla asdasdas. hey yavrum. uğraşın didinin betalar. harbiciyim bak. bu kısır ıkınmayı izlemekten çok haz alıyorum len tavsiye ederim eheheheh.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder