haci tyler - 16.09.2015

kardeşlik'te saygı hakimdir. çırak olmayan birisi bile eğer aklı başındaysa ve mantıklı bir insansa büyük bir hürmetle karşılanır. sorularına cevap verilir. selametle uğurlanır. eğer betaysanız bunları beklemeyin eheheh. kimseye önyargıyla yaklaşılmaz. aklı başında olmak kardeşlik'ten saygı görmenizin tek şartıdır diyebilirim. zaten aklınız başınızda olsa mal mal işler yapmaz ve hayatınızı da batırmazsınız o ayrı mevzu eheheh. en dandik çıraklara bile çok uzun aylarca zaman tanınır ve gerçekten özel rütbeli ustalar atanır soruları için. ha çırak boktan birisi çıkarsa sonradan atılır. sürüyle test var onları açıklayacak değilim çünkü eğer açıklarsam daha ağır testleri hemen ayarlarlar eheheh. ben kıskanç da değilim yani atılmış olabilirim ama orada şanlı bir yolda yürüyorlar. hiçbir sırrı açıklamıyorum. testleri yani. yoksa sır filan da yok eheheh. olum ben sikik kobay değildim kardeşlik'te. öyle test grubundan atılıp da sanki tcma'nın sadrazamıymış gibi ahkam kesen vitaminsiz puştlara bakmayın siz eheheh. tcma'nın yakın adamlarından birisiydim ben. danışmanlarından birisiydim. ben bile atıldım. kurallar açık. torpil filan hak getire yok yani öyle şeyler eheheh. beni şutladı diyorum adam şaka mı geliyor size? haksız değildi. haksız bir şekilde kimse kimseyi atamaz yada kardeşlik'ten alıkoyamaz yolları ayıramaz yani bu her omeganın hakkıdır. tcma bu olayı baya kanunlaştırıp sabitledi. sen şimdi kardeşlik'e gireceğini sanıyorsun kendini omega görüyorsun filan ama kendine objektif bak dostum. bu da benden sana hayatının en büyük tavsiyesi. kendine objektif bak. betaların herhangi bir şansı zaten yok eheheh. omega-betalar ise adam olsunlar kendilerini geliştirsinler. belki alınacak kadar gelişirsiniz de bu onuru elde edersiniz. ama umutlanmayın fazla. hatta bence dediğim gibi doğuştan içinizde bu kardeşlik amacını hissetmiyorsanız hiç kasmayın. önceki tavsiyelerime uyup görece güzel bir hayat kurup az da olsa yüksek rütbeli bir köle olun. rahat edin yani. kardeşlik'i filan da boşverin. sorsam hepiniz yetenekli seçilmiş gürbüzlersiniz ya işte sorun bu aslında bir bok değilsiniz eheheh.

tcma betalara karşı savunulur. bunu ben de yapıyorum. çünkü betalar karalamaya kalkar. yoksa olay tcma'yı övmek filan değil. saldıran yavşaklara karşı cevap bu. gerekli mi? hayır ama eğlenceli eheheheh. bunun dışında kardeşlik'te böyle bir şeye gerek olmadığı için olaylar hep iş odaklı ilerler. yani tutup tcma'yı övem bi diyen ibnetor ancak birkaç aylık çırak olabilir eheheh. ha müthiş bir şey yapıldığında kim yaptıysa ona hakkını vermek adına güzel sözler söylenir. ama bu işin nezaket boyutu. ayrı bir şey yani. siz mallar bunları düşünemeyecek kadar sığ cahil sığırlarsınız işte.

birisi sormuş da buradan cevap vereyim. tcma buraları okuyor mu demiş 2a sınıfından eheheh. ya dostum mantıklı bir çıkarım yapalım hadi. tcma buraya neden yazdı yıllar önce? eğlence trailer ve hakedenlere hakettiklerini vermek. eğlendi mi? fazlasıyla. trailerı yapıp kendi yeteneklerini ve kutunu gösterdi mi? e bunu zaten biliyorsun eeheheh. hakedenlere hakettiğini verdi mi? olum kardeşlik diye bir şey var yeni çıktı tam sana göre ha asdasdas. tam sana göre dediysem şaka dostum gazlanma kapısından bile geçemezsin eheheh. şimdi birlikte soralım tcma burayı niye okusun? okusa güler bayağı tamam ama bunun için burada sikip attığı ruh hastası eciş bücüş çirkin loser betaların çırpınışlarına niye tahammül etsin? ben kardeşlik'teyken hiç bakmıyordu buralara. yani siklemiyordu. bir gün bunu yapacağını da söylemişti yıllar önce ama herkese şaka gelmişti eheheh. malsınız olum malsınız. götünüze kazık girmeden bir şeyi anlamıyorsunuz. neyse. tcma alacağını aldığı için doğal olarak burayı siklemiyor ama kardeşlik yılda birkaç kez buraları kontrol edip hakeden var mı diye bakıyordu. zeki anlayış ve kavrama kabiliyeti yüksek aynı zamanda betaların ne bok olduğunu tecrübe etmiş olanları topluyordu. topluyorduk diyeyim eheheh. tabi o günler de eskide kaldı. üzülüyorum len hala. kendimi kandırmam çünkü ben. yani o onurlu yolda tcma'yı destekleyemeyecek olmak var ya beni mahvediyor. hepimiz bir kere yaşıyoruz ve ben en iyi şekilde olması için çabalıyordum. en büyük amaç ve en iyi macerayı kardeşlik verdi bana. sonunda atıldım ve haksızlardı demiyorum. diyemem. haksız yere kimse atılmaz. sadece üzülüyorum. bu üzülmeyi tcma'nın siktiri çektiği arkadaşları da hala yaşıyordur. buna eminim. adamın böyle bir olayı var yani. siktiri çok ağıra gidiyor. benimki gibi onurluca üzülen de var. tcma'nın siktir çektiği bazı kızlar gibi mahalle karısı yollarına başvuran erkekler de var ne yazık ki. sonuç olarak tcma iyi birisidir. sevin. harbi sevin. zaten azıcık aklın başındaysa sevilip sayılacak birisi olduğunu anlamışsındır tcma'nın. bu kendin için anlayacağın bir şey. ya anlamadıysan da çok şeyapma abi bence asdasd. üzülmeyin len zırlamayın herkes kardeşlik'e girecek değil ya. sanki herkes girdi de bi siz kaldınız eheheh. doğuştan içinde yüce bir amacı hisseden anlayış ve kavrayış sahibi omegaları tenzih ediyorum. siz üzülün. oranın gerçek aile olduğunu göreceksiniz. daha sıkı çabalayın. illa keşfedilirsiniz be olum. harbici konuşuyorum burada. tcma arkada hakeden adam bırakmaz. ya şu da var sen hakettiğini sanıyorsundur oysa aşağılık götleğin birisindir siktiri yersin. üzülme be olum hastalığını ve mallığını da alır gelir burada kendin çalar kendin oynarsın eheheh. tcma'nın inci'yi nasıl siklemesini bekliyorsunuz bu nasıl bir kafa önemsiz sikik bir yer burası tcma için ama siz yine de ağlama duvarı olarak kullanın tabi iyidir eheheh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder