haci tyler - 17.09.2015

ya olum sizi kimse almaz arasına. gidin cs filan oynayın. lol oynayan açık gerizekalıdır. kardeşlik daima dota'dan taraf olmuştur eheheh. neyse. kardeşlik gibi elit bir tarikat sizi siklemez. ya bana inanmıyorsun şuan ama sen bir hiçsin. hiçbir şeysiniz. hepiniz len. genetik olarak rezaletsiniz. bir şansınız hayatta yok. en iyi ihtimalle sikik sınavlara girip özel şirket köpekleri olursunuz. şuan daha fazla detay vermeyeceğim çünkü açıkladım bunları. insan önce geçimini sağlar sonra amacına odaklanır. kardeşlik bunu öğütler. ancak siz her halükarda sığır sürüsüsünüz. sizi güdecek ve yalanlarla kandırmaya kasacak betalara açsınız. sığır sürüsü. sorsam hepiniz yetenekli zeki sadık omegalarsınız eheheh. sorsam böyle yani. lafta böyle. hayal dünyanızda böyle. alfa olduğunu iddia eden mallar da var ama onlar belgesel konusu adasdasd. sistem neden var biliyor musunuz? siz bir boka yaramayan mallar aç kalmayın diye. bir de sisteme söversiniz siz. siz işte bundan ibaretsiniz. botsunuz olum bot. hayat dolsun diye koyulmuş sikik botlar. anca eğlence olur sizden. tcma ananızı gondiklese yeri. siklemiyor o ayrı mevzu eheheh. şu da var yani ananızı sikse tcma zalim dersiniz. sikmese aha gelmiyor pıstı dersiniz. bu kadar mal olan betaları tcma niye siklesin allasen? zerre kadar umursuyor mu sizce eheheheh tanıyorsunuz olum tcma'yı. neyse. ıkının canlar ciğerler kuzular. ıkının. sığırlar gibi yayılın ömrünüz boyunca. zaten yapabildiğiniz tek şey bu ehehehe.

fare dağa küsmüş dağın haberi olmamış eheheh. olum lisenizde vardır böyle siyasi büyüklere filan adıyla hitap edip yeaaa taqmıyorum kuulum ayağına yatan daha ileri gidip magazinde duyduğu uydurma haberlerde bire bin katıp çarpıtarak anlatan sınıfın eciş bücüş çirkin kimsenin siklemediği veleti. hatırladın mı yiğidim? hah işte onlarla muhattap oluyorsun sosyal medyada eheheheh. fırsat verdiğin an ve kim olduğunu o manyağa hatırlatmadığın her an kendisini kandırıp seni ota boka sırf konuşup dikkat çekmek adına -çünkü zaten siklenmeyecek bunu biliyor bari dikkat çeksin eheheh- eleştirebilecek bir mal yani. ben atıldım. biliyorsunuz. ama çok şey öğrendim. başlığa baktığım zaman gördüklerimi görebilmenizi isterdim. böylece foseptik köpeklerinin sosyal medyada tipleri gözükmediği için kopardıkları yaygaranın sebebini de anlardınız eheheh. olum betalar sıra size gelmeyecek mi sanıyorsunuz? eğlencesine baya ıslatıp ıslatıp sevmek için kardeşlik'in belirlediği 3 isim var. kendinizi hazırlayın eheheheh. bugün olur yarın olur demiyorum zaten atıldığım için ne gün olur bilemiyciim. ama bildiğim bir şey var ki 5 yıla olur 10 yıla olur yine de bir gece ansızın asdasda. at fava bekle. tcma beta meczupları kaale bile almıyor ve kardeşlik'in elini tutan da kendisi. evde tutulan bi %50 var asdasdasd. yani olum deli olduğunuz için iyi muamele gösterilmesini söylüyor asdasd. bir gün tcma da ne istiyorsanız yapın derse kardeşlik eşrafına böcekleri ezmekten zevk duyacak çok adam var. o kadar rahat olmayın derim eheheh. gerçi o tiple ne kadar rahat olunabilir len asdasdasd. olum bunu tehdit olarak almayın sakın ben atıldım zaten meraklısı okusun diye anlatıyorum böyle devam gerçekten eğlenceli çünkü çırpınışlarınız durursanız kırılırım eheheheh.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder