''Alfa Çekimi''

''internete yazdığınızda sürüyle manipülasyon tanımı bulursunuz...
yok kapıya ayak koyma felan diye saçmalarlar...
freud reyiz'den bahsederler, milton erickson'dan bahsederler ; ama asla teknik yoktur.
sizden saklarlar bu teknikleri, çünkü siz koyun sürülerini etki altına almak için liderlerin tek çaresi budur günümüzde...
ben sizlere bu teknikleri anlatacağım.
yazdığım her mesajda bilinçaltınıza iniyorum ama amacım farklı...
yıkmak için inenlerin tam tersi ; ben tamir etmek için iniyorum bilinçaltınıza...
size bu teknikleri verdiğimde cinsiyet farketmeden, mantığı olan her türlü yaratığı etki altına alabileceksiniz...
ilginç bir bilgi vereyim : manipülasyon delilere etki etmiyor... çünkü onların bilinçleri bilinçaltlarıyla beraber bir savunma mekanizması oluşturur...
ayrıca mantık ve analiz yetenekleri de normal bir insanın kat ve kat üstüdür...
zaten delilerle işimiz yok bizim...
bizim istediğimiz kızlar, değil mi ?
ancak şunu da unutmayın : hayatınızın birçok yerinde kullanacaksınız bu teknikleri...
iş görüşmesinde, barda kesiştiğiniz fıstıkla ilk konuşmanızda, öğle yemeğini yediğiniz mekandaki güzel kasiyer kıza hesabı öderken...
ayrıca direk bilinçaltına etki edebildiğiniz için ister istemez emrinize itaat edecekler.
ona aşıladığınız düşünceleri kendi düşünceleri sanacaklar...
bunlar gerçekleşecek merak etmeyin, sadece sabredin ve okuyun... ''
diyebilirim...
fakat ben bunları otomatik olarak yapan alfayı harekete geçirip, sizleri tabiri caizse hamallıktan kurtaracağım.
her şey otomatik ve bir o kadar da başarılı olacak.
benim yapabildiklerimi, siz de yapabileceksiniz.
alfa çekimi sayesinde, delileri dahi etki altına alabileceksiniz.
bakın, yeni bir terim de girdi: ''alfa çekimi''...
belki de tüm yazıyı sadece buna değinmek için yazdım...
sanane amk malı... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder