Altın Dişisi

@2875: yarram cennete girmek o kadar kolay mı ?
adam arkaünden kan alırlar.
şaka bir yana, dişi gerçekten çok alımlı...
bacaklarına, yüzüne, vücuduna dikkat ederseniz gerçekten albenili bir fiziği olduğunu görürsünüz.
beni böyle söylemeye iten altın dişime benzemesi, evet doğru tahmin.
evet, benimsedim altın dişimi.
hayır, bu bir suç değil.
hayır, alfalığı zedelemez.
hayır, bu kadar müthiş bir dişiyle hayatımı birleştirmek mükemmel bir şey değil ; sıradan, benden iyisini bulamazdı.
sorular sorulmadan cevaplayayım dedim.

motivasyon istiyorsanız, altın dişinizi bulun...
fiziki-zihinsel-duygusal açıdan gerçekten ekgibsiz bir dişinin size tapması sizi motive eder.
fakat, benim motivasyona ihtiyacım yok...
çünkü ben, benim ; bu yeterli bir motivasyon sebebi...
ayrıca altın dişiler de şans işidir.
yani kimisi %95 saftır, kimisi %100 saftır...
size burada aktarılan yetenekler kusursuz, kullanın onları huur çocukları!
hepinizin %100 saf olan altın dişiyi bulacağına inanıyorum ; siz bunun için yaratıldınız ve yeniden doğdunuz.
fakat benim %300'lükler için yaratılmam sizin isteğinizi baltalamasın zaaaaaaaa


@2883: başka dişilerle yatmıyorum ; çünkü dişim beni her özelliğiyle, her ortamda tatmin ediyor.
flörtleştiklerim var fakat bunu ona söylüyorum.
''bak yine peşimi bırakmıyorlar'' felan gibisinden...
elbette mazur görüyor.
ancak...
onun hiçbir erkekle ilişkisi yok ; çünkü benden sonra tanıdığı her erkek ona basit ve kadınsı geliyor.
ben çatır çatır yine dişi avlarım ; çoğu telefon numarasını veriyor halen...
fakat gerek yok.
öyle hızlı bir hayat yaşasam, şuan burada olmam, değil mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder