''olay şudur.''

olay şudur.
beni normal mi şekilde yazıyor felan mı sanıyorsunuz ?
yani konuştuğum betaların sesini kesmesi, yahut bu yazıyı okuyacak olanların tekrar gaza gelmesi onların kararı mıydı ?
ya da ben ''kız tavlamaq xde'' başlığı açanlar gibi bilgiler mi verdim size ?
orası önemli değil de, bu bilgiler benim size gerçekten anlatmak istediklerim mi ?
''alfalık'' anlatılmayıp yaşanılan bir olaysa, ben nasıl değiştiriyorum insanları ?
''alfaya dönüşme yolları''ndan felan bahsetmediğim halde, yahut özgüvenden bahsetmediğim halde ; insanlar nasıl alfa olma konusunda yol katedip, özgüvenlerini geri kazandılar ?
''beni okumayın, gibtirin gidin'' deyip, seviyesizlik yaptığım zamanlarda dahi bana neden güvendiler ?
neden bu başlığı yüzler takip ediyor şuan ?
ben sizi nasıl değiştireceğim ; nasıl değiştirdim ?
bunları yazdıklarımla yapmam mümkün mü ?
sen önce bunları aç ; sonra google amcana nlp yazıver.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder