Cevaplar 2

@511: aktar kafalı, yattığım dişilerin büyük çoğunluğu senin gibi bir betaya vermek yerine ilk deneyimini bir alfayla yaşamak isteyen dişiler...
avrupa'da işler kolay mı ?
arka, inci'de okuduğun avrupa mantığıyla çıkma karşıma.
burada öküzsen, orada tapılacaksın diye bir mantık yok ; hindistan'a uç.
@479: halisünasyon...
bunlar, hiçbir yerde yok ; ne kendini, ne de insanları kandır.
yine de teşekkürler şükran.
@380: alfalar farklıdır.
ben ciddi ve cool fakat kaliteli espri yapan bir karakterde alfaya sahibim.
alfamı sevdiğim için özelliklerini değiştirmedim...
bu senin de aynı alfaya sahip olacağın anlsevgi gelmiyor.
her şey keyfine kalmış...

@512: sol el de iyidir, devam et.
@541: senin kuru arkaüne mi kaldık lan aciz beta ?
@540: o kılıfı zamanında baban kullanmalıydı, lanet olsun dostum.
@536: gibtirme inci sözlüğünü...
ben bu başlık tamamlanınca bu betalarla dolu ortamda hayatta durmam amk.
yani sonuç olarak, teşekkürler şükran.
@552: anan
@553: bir şey anlamayan sensin amk...
o kadar adam değişti, kızlarla buluşma ayarlayan ve bana inbox'tan yazan oldu ; sen hala aktar gibi dikil.
@554: önce ısın, sonra yavaştan koş, sonra yürü, sonra depar at ; ve tekrarla.
h.ı.ı.t egzersizi çok daha iyi işe yarar.
nefesin açılır, beynini oksijen gider.


benim hoşuma gidiyor, ciddiyim bak.
bir tak yiyemeyip bana saygımaları, sonra benim onları sessizleştirmem zevkli oluyor ; size de iyi örnekler oluyor.
yoksa ben o herifleri giblemeden de devam ederim.
ben bu başlığı o tip heriflerin benimle uğraşması için açtım amk zaten...
tek düşmanınızın dişiler olmadığını, aciz betaların da daima olacağını ve sadece dalga geçmeniz gerektiğini illa ki söylemem gerekmiyor ; göstererek de anlatabiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder