Kezban Çözücü Tcma

beyler bakın şöyle yapalım...
sizler kezban olup bana trip atın, ben de o an canımın istediği gibi cevaplayayım.
bazıları gerçekten mükemmel olacaktır.
kendimden bahsedecektim, biliyorum...
fakat gerçekten uzun yazı yazasım gelmiyor sevgi çakim ; ciltlerce yazıyla uğraşamam.
kezbanlar triplere başlayın ; gördükçe cevaplayayım ben de...
oyun başlasın be slk .s.s

@4256: bu saçma sözleri ayna karşısında köpeğinle çalıştığına eminim.

@4257: bir dişiyi bana böyle bir şey söyleyecek pozisyona sokmam...
sokan da zaten kaybetmiştir.

@4260: klavyende ''.s.s'' diye bir buton olduğunu itiraf etmeni bekliyorum.

@4263: parfüm kullan yarram

@4264: bilgisayar başında oturmaktan aktar kafası kadar olmuş basenleri unuttun.

@4265: bence beni baştan çıkarma ihtimaline karşı sen bakmalıydın...
benim peşimdem koşan sensin (alpha gülüşü)

@4269: sadece insanlar skor olarak kabul ediliyor.

@4270: demek hayvanseverler derneğiyle de anlaşamadın.

@4275: olsun, önemli olan kafanızda yıldırımların çakması...
kokunu takip eden av köpeklerım var.

@4278: kabilemi de getireyim, basenlerinin etrafına çadır kuralım.
@4279: takacak daha güzel şeylerim var fakat kaldırabileceğini sanmıyorum. (faaaak yeaaaa)
@4281: malafatımı kaldırdın fakat onu ben de yapabiliyorum, üstelik ben trip atmıyorum!

beyler, olay şudur: kezban olarak saldırın fakat kezban karakterini üstlenmeyin...
sonra başka bir durumda başka bir kezban olarak saygıın.
sevgi çakim, liselice şeyler yazmayın ; ben genelde giblemem burada yazdıklarınızın çoğunu çünkü.

@4288: ailen defolu çocuk yapmayı bırakırsa anlaşabiliriz.

@4293: denemeden görebileceğimi sanmıyorum. (fuckbuddy giriş yolu ; fakat bir kezbana cidden kalkmayacağı için cevap atılmaz)

@4297: duran top olayı yok sende...
doggy'yi kamburunu çıkararak deve oturuşu sanan bir insansın sen yarram.

@4299: sen de kıllısın yarram, bir şey diyor muyum ben ? (liseli stayla)

@4300: nerede ? -yatakta- (fak yeaaa, bu da güzeldi)

@4306: nasıl gibtim ama ? (not: bir alfa, kimsenin peşinde koşmaz ; abartmayın sevgi çakim)
@4309: bacım senin kadar kevaşe olursa teşvik primi bile veririm. (faaak yeaa vol 3)

evet huur çocukları, yeni yeni açılıyorum...
fakat, biraz mantıklı davranın ve trip atarken de bir alfanın asla ama asla trip yiyecek konuma kendisini sokmayacağını bilin.
biz bunları size pratik olsun diye yapıyoruz ; gerçeklerin ayırdında olun.

@4315: seni kim ''adam seçme mercii üst kurul başkanı'' yaptı yarram ?
not: yazdığından bir tak anlamadım.

@4319: ben kola içmeyi düşünüyorum ; fakat sen şişeden içeceksin. (elimle nereyi gösterdiğimi tahmin edebilirsiniz)
@4321: güldüm.

@4318: yatakta da ''abi'' diye mi bağırırsın ?
fantezi mi bu ?

@4323: birine benzetmiştir. (hayvan hakaretini unutmayın, bu harbiden fak yeaaa ; dişi anlamayabilir fakat bu kimin gibinde?)
@4324: ''seyhan-seferi klibi tüm müzik marketlerde''

@4327: 1-ben, mükemmelim işte ; biliyorsun konuşturma.
2-geçen gün kafam iyi aldım böyle kızı yalpala yalpalaya oradan oraya
3-ciddiyim senin gibi kezbanların anasını gibesim geliyor ; fakat senin tipini görünce ananın ne olduğu malum amk...
4-bülbül artık ötmüyor.

@4329: 1-şu aktar kafalının önüne ayna koymayın.
2-taburen olsa saniyesinde verirsin. (kısa boy olayı)


blog yazarından not: başlığa giriş yapılamadığından mütevellit inci yazarlarının tcma’ya yönelttiği ithamlar yok. o kısım sizin yaratıcılığınıza kalmış artık qydıqwjo.

2 yorum:

  1. tcma kim ? dolandırıcı orospu çocuğunun teki.
    ekşide falan her yerde ifşa oldu orospu çocuğu. daha peşine kovalamayın.

    YanıtlaSil