1. Saha Görevi: Muhabbet et.

saha görevi hazır: ''yarın dışarı çık ve gerçekten alımlı-yalnız olan 10 dişiyle en az 5 dakika muhabbet et.
hatta ve hatta ''bu bana verilmiş bir ödev ve ben dişilerle konuşma konusunda sıkıntılıyım. bana yardımcı olursan sevinirim'' diyebilirsin.
eğer yardımcı olmayacaksa, daha fazla mükemmel değişimini etkilemeden ''senin gibi ikinci sınıf kızlarla konuşmamamı tavsiye etmişlerdi'' de ve koşarak uzaklaş.
eğer etkilendiğini düşünürsen telefon numarasını iste.
asla çekinme amk, sonuçta 100 gram et.
senin gibi mükemmel ve onların zaaflarını bilen bir erkek için basit bir olay...
bu ödev sayesinde beta-omega-altın dişi kavramını daha iyi anlayacak ve gözlerinle göreceksin.
hangisi olduğunu anladığında bunu ona söyle ve olaydan bahset.
sıkıcı değil ; zevkli muhabbet et ve sakin ol.
kendine güven, alfanı dışarı bırak ; senin için halletsin.
beden dilinin tam bir alfa gibi olmasına dikkat et ; bunun için tarife gerek yok, içinde var her şey...
saha görevini de ikinci ödevle aynı ciddiyette yap, elinden gelenin en iyisini yap.
dişileri etkilemek için değil, öğrenmek için yap ; aş kendini...
saha raporunu detaylıca yaz...
birisini they. call.me.alpha@hotmail.com'a e-mail at ; diğerini ise kardeşlerine ilham-öğrenme kaynağı olması için burada paylaş...
unutma, sen en iyisin.
orada göster kendini!

blog yazarından not: yaptığı görevleri ve deneyimleri paylaşmak isteyen arkadaşlar sayfanın aşağı kısmından mesajlar kutusuna yazabilir. 

1 yorum:

  1. kardeşliğe üyelik-vergi adı altında benden de 3 ay boyunca para aldılar toplamda 1000 liraya yakın para attım. ilk ay akın çiftlik hesabına diğer aylar muhammed yuşa aybek hesabına para attım. param yok deyince de beta oldun artık diyerek kardeşlikten attılar. sonra internette araştırınca anladım ki dolandırılmışım. 1000 lira için dava falan uğraşmayacağım. haram zehir zıkkım olsun şerefsizlere!

    YanıtlaSil