''alpha'yı analiz et.''

ikinci görev: ''alpha'yı analiz et.''
yapman gereken ikinci şey bu...
alpha hakkında analizler, karakter tahminleri, yaşadığı hayat, sevgilisi, dişilere nasıl davranır, erkeklere nasıl davranır, kendine neden güveniyor, kendine güvenmese ne olurdu, hangi konularda üstün senden, insanlardan hangi konuda üstün, hangi özellikleri onu etkileyici-farklı kılıyor...
ana başlıkların bunlar...
bunları ve daha birçok şeyi açıkla.
üstte bahsettiklerim ve hayal gücünün izin verdiği her şekilde yazabilirsin bu yazıyı.
beni tanımlamak eğlenceli olacaktır, inan bana...
elinde bolca malzeme var, uzun yaz yazıyı ; kısa yazarsan dökemezsin içindekileri.
bir tane başlığa, bir tane they. call.me.alpha@hotmail.com'a kopyala yazdığın yazıdan...
ben mail adresindekini okuyacağım ; o nedenle göndermen önemli, yazın bana gelmedikten sonra arayacağımı felan mı sanıyorsun ?
yazarken ıkıntılar olmasın.
benim kadar samimi ol, aklına geleni yaz ; içindekileri dök.
fakat liseliler gibi espri yapmaya çalışma ; ciddi ol ve bir görev ciddiyetinde yap, elinden gelenin en iyisini yap.
bu ödevi asla hafife alma.
belki de en büyük değişimi bu ödev yapacak sana!
her ödevin, kişilerdeki reaksiyonu farklıdır ; unutma bunu.
şimdi, göster kendini!

blog yazarından not: yaptığı görevi ve deneyimleri paylaşmak isteyen arkadaşlar sayfanın aşağı kısmından mesaj kutusuna yazabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder