''sürekli sol şerit, bir süre sonra kendinizi kaybettirir.''

beyler, bir arkadaşımı ve sevgilisini gördüm.
eve dönmem lazımdı fakat bir şeyler içme konusunda ısrar ettiler ve kıramadım.
sevgi çakim, kız içime düştü.
hoş da bir kız fakat arkadaşımın sevgilisi olduğu için kesinlikle bir şey yapmadım ; bana da yakışmazdı zaten.
ben bunu iplemiyorum, o konu tamam ; iyi çocuk triplerine dahi girdim tiksinerek...
fakat ''alfa çekim'' yüzünden dişinin ilgisi bir türlü azalmadı.
bu kevaşe bana orada yavşayıp, gidip o arkadaşımın altına yatacak ; istesem benim de altımda olurdu.
fakat beyler, ''alfayım zaaa, kızlar köpeğim zaaaa'' ayaklarına girip önünüze geleni pompalamayın.
bazen sağa çekin ve hayatın akışını yavaştan seyredin.
sürekli sol şerit, bir süre sonra kendinizi kaybettirir.
sol şeritten kastım dişilerle iletişimde başarılı olmak değil ; daha da hızlı bir yaşam...
misalen partiler, her gece bir yerde akmalar felan...
takunu çıkarmaya gerek yok.
ben tecrübe ettim ; cidden bir halta yaramıyor.
güzellere çakın ; hayatı mutlu yaşayın, insanlarla iletişim kurun.
bu yeterli olur zaten...
bunlar tavsiyeydi.
isteyen istediği fanteziyi deneyebilir, ben söylememiş olmayayım amk ; iş ileride çığrından çıkmasın zaaaaaaaaaaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder