Cevaplar 1

@131: yani sen böyle yazınca mahallenizde olduğu gibi ergenler ''off nasıl kapak yaptı'' felan mı diyecekler ?
yoksa ben senin bu acizce ithamından etkilenip yazmayı mı bırakacağım ?
ya da sana saygımamı felan mı bekliyorsun ?
sen bir betasın ve sana yakışanı yaptın ; artık görevini tamamladığına göre, fazlalık yapmana gerek kalmadı.
teşekkürler şükran...

@132: ''evet, haklısın.
ilgi uyandıracağım ve inci sözlük'ün senin gibi mantalite olarak abaza betalarının benim egomu yükseltmelerini bekleyeceğim.''
dememi mi bekliyorsun ?
hayır, annenin sözünü dinle ve bir beta olarak kal ; okuma bu yazıyı da, git cinsel içerikli başlık takip et.
senin gibi acizler yüzünden buradaki insanlar potansiyellerini inkar etmezler ; sadece bir istatistiksin ve artık sana gerek yok.
doğa böyle işliyor beta...

@134: seni ''en kolpa laflarla kız tavlama taktikleri'' adlı başlıklara alalım.
2. madden doğru, lafım yok.
senin üzerinden de doğruluğu belli oluyor...
ben çoğu kez her yazımda altyazılı olarak bilinçaltını hedef aldığımı, okuyanın sadece özümsemesi ve genelkültür olarak alması gerektiğini ; değişimin zaten kendiliğinden geleceğini belirttim.
fakat yapabileceğim bir şey yok, anlatabildiğim şuan karşımdakinin anlayabileceği kadar...
''fındık kadar şey anlatamadın daha. ''
''karıya böyle yaklaşın, sevgi döner bandaldolyo çakın ve harakiri yapın'' felan gibi taktikler beklediğini biliyorum fakat bir şey okuyarak kız tavlayamazsın.
evet, acı gerçek bu...
zaten ben burada kız tavlamayı öğretmiyorum ; ben burada insanlara alfa olmalarını, zaten getirisi olarak da dişileri her ortamda cezbedeceklerini belirtiyorum ve bu konuda pozitif nlp yapıyorum.
''enelpi pıraktişır''ların yaptığı para tuzağı ve işe yaramaz nlp'den bahsetmediğimi de anlamadığını biliyorum ; fakat üstelemeyeceğim.
takip edersen, senin hayatın değişecek.
etmezsen, sen halen beta olacaksın ; ben ise halen alfa...
yani parazit yapmana hiç gerek yok.
fakat en azından görüşlerini belli etmen adına teşekkürü borç bilirim.
teşekkürler.

@136: alfa olmak övünülecek bir durum değildir.
yani alfa olarak ben bununla övünmem...
zaten övünmek için söylemediğimi beni takip edenler biliyor.
basit abazalara kendimi övsem yahut çok taşşaklı birisine kendimi övsem, hiçbir şey değişmez ; ben bunun ayırdındayım.
''milleti aşağılamazsın''
bak yine yarası olan gocunuyor.
seni anlatmam sana koyduysa ve annen seni müthiş bir şekilde törpülediyse, sen de değişim istemiyorsan, o halde benim yapacaklarım tükendi demektir.
kısacası, gidebilirsin.
mümkünse okuma.


@148: olay da bu zaten...
ben onlarla tartışmaya bilerek giriyorum ; eğlence diyebilirsin.
güvenirlilik felan gibimde değil.
ben canımın istediğini yaparım ve isteyen bana güvenir ; okur.
bu olay bir süreç ve mantık altyazıda...
sen bana güven sadece...
ayrıca söylediklerin çok erdemli sözler, takdir ettim.
ancak dikkatlice bakarsan, onların eleştiri değil, saldırı olduğunu görürsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder