''olacağınız adamın tasvirini iyi yapın.''

kendimden biraz bahsedeyim, olacağınız adam tasvirini iyi yapın.
bakın şimdi arkaelek herifler, bazen geceyarısı uyandığımda felan kız arkadaşımı beni izlerken buluyorum.
düşünsenize, hayran hayran bir dişi beni izliyor ; üstelik bir altın dişi...
önceki ''ben''de böyle bir şeyin olması imkansızdı.
dişilerle ilişkilerim bir seviyeden sonra tıkanırdı ; gidemezdim daha fazla...
fakat artık istediğimi gibebildiğimi söylememe gerek yok sanırım.
dişi bir kasiyere para öderken dahi gözlerindeki parıltıyı görmek, hayata gerçekten bağlanma sebebi...
yahut sizi yolda gören ve hiç tanımadığınız tüm dişilerin abaza abaza sizi kesmesi, farklı bir olay...
size kendini ağırdan satan kevaşeler, bana kendilerini gibtirmeye çalışıyorlar.
onlarla ilgilenmem için türlü şebeklikler ve çocukluklar yapıyorlar.
saygılı ve çok da ılımlılar...
kendimden her konuda eminim ; çünkü aksi için bir sebep yok.
bazen bir kafeye gidip 4-5 kişilik dişi gruplarının yanına çekip sandalyeyi oturuyorum ; hepsiyle flört ediyorum.
reddetmek gibi bir şansları elbette yok.
çünkü köpek gibi eğleniyorlar ve cinsel cazibeme kapılıyorlar.
kendine güvenli tavırlarım tahrik ediyor onları...
onlarla dalga geçmem onlara özel hissettiriyor.
ne kadar değersiz olduklarını gösteriyorum ve yapmaya çalıştıkları testleri yüzlerine vurunca da ''nasıl bizi bu kadar iyi tanıyorsun?'' soruları yöneltiliyor bana.
erkeklerle ayrı bir durum var zaten...
ben ortamda yokken yardıran betalar, ben gelir gelmez ses kesiyor ve yanımda alçalıyorlar.
ortamlarda benim istediğim yapılıyor fakat ben bunu kötü bir şekilde kullanmıyorum.
işim gereği sürüyle arkadaşım var ve hepsiyle diyaloğum mükemmel ötesi diyebilirim.
bana güzel pasta-kek-kurabiyeler yapan dişiler oluyor, kabul ediyorum tabii ki...
bu arada huurlar cidden yemekten anlıyorlar.
ortamda aranan adam olmak güzel ; fakat alfa olmak daha güzel...
kendimle alakalı bir güven sorunum asla yok...
beni yeni gören dişiler 40 yıllık dostmuşuz kadar samimi oluyorlar bana karşı ; çünkü özlemişler bir alfayı, belli bu...
bunlar yazıyla anlatılanlar ve sadece ağzınıza bal sürmek amacıyla anlattığım küçüçük bile denemeyecek bir bölüm.
kendiniz tecrübe edeceksiniz zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder