''betayı sindir, enerjisini kap ; olaylar böyle işler.''

lan ayrıca, ben size bu yazı betaları çatır çatır çekecek demiştim.
burası hayat aciz huur çocukları ve savaşmak zorundasınız...
bu savaşı sıradan insanlarla kazanamam ; bana insanüstü savaşçılar gerekli...
elenenler olmak zorunda...
yazılar, alfalığı yükseltip betaları tetiklemek adına programlandı.
yani, her yeni beta sizin onu altedip alfanızı onun enerjisiyle beslemeniz için bir fırsat!
işte bu yüzden ''rizorvıd xdxd'' deyip gidenler fazla yol alamıyor!
bu tüyoyu her yerde vermem...
betayı sindir, enerjisini kap ; olaylar böyle işler.
ayrıca, bilge alfanın bana söylediği söz de tekrar tekrar kendini kanıtlıyor...
bu herife inanacaklar olacaktır.
fakat bu herif benim yazılarımı çalan huur çocuğudur ve inananlar onunla gitsin.
zayıf tabakayla işim yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder