''başlık sizin, hayat sizin...''

beyler, bu başlık sizin...
ve ben gidiyorum.
geldiğimde sahip çıkılmış olmazsa, ortada bir başlık da olmayacak.
bu olay betalarla alakalı değil, bu olay rahata alışmış yurdum insanının mallığıyla alakalı...
müsait olunca bakacağım buraya.
aranızdaki hainleri siz halletmedikçe, buraya ödev vermemi beklemeyin.
tam mantığı kavramışken, yani ağacınızı dikmişken, ödevlerden mahrum kalacaksınız, yani su veremeyeceksiniz o ağaca...
en önemli kısım bu ve uyanışın devamı...
fakat eğer uyandıysanız, betalarla savaşılması gerektiğini bilirsiniz.
betaları hallettiğinizde, geri döneceğim ve ödevlerden sonra diğer sitelerde paylaşmadığım ''alfa çekimi'' ve diğer yazılarla devam edeceğim.
buradakilerin %80'inin de paylaşılmamış olmasına dikkat çekip kendimi savunmayacağım ; çünkü savunulacak bir durum yok.
yazdım ve betalar çaldı, bu kadar basit...
buraya yazdım, bunlar da çalınacak ; eminim.
hainleri hallettiğinizde, tekrar burada olacağım.
başlık sizin, hayat sizin...
ipler sizin elinizde ve kararı siz verirsiniz.
cidden sikimde değil benim...
ne bok yiyorsanız yeyin ; ben de ona göre geleyim, yahut bu başlığı sonsuza kadar gömüp alfa grubumun liderliğine geri döneyim...
her şey size bağlı.

betalar için not: evet, başlık çalıntıydı zaaaaaaaa
zaten kendi yazılarımdan sadece 4-5 tanesini kopyalamış olmam gerici olduğumu gösteriyor zaaaaaaaa
buradaki 10'u aşkın hiçbir yerde olmayan yazıyı ise kendim yazmadım, analarınız verdi zaaaaaaaaaa

not2: kesinlikle beta saldırıları sebebiyle gitmiyorum.
siz halen bir takım olamadığınız ve savaşamadığınız için gidiyorum.
bu bir omega davranışır, bir alfanın böyle basitliklerle işi yoktur.
sizin başlığınız için savaşacak değilim.
onu geri aldığınızda, alpha'yı da geri alacaksınız.
kısacası, ananız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder