Cevaplar 3

@1237: laf sokacak duruma sokma kendini...
bir ağırlığın olsun amk.
yahut gibleme ve bunu belli et ; yeri geldiğinde karşı saygııya geç.
ne yapacağını sen bulacaksın yarram, şöyle liseli tabirleriyle gelmeyin.
seni bir kalıba oturtmuyorum ben...
sana gideceğin yeri gösteriyorum ve birçok yol aydınlatıyorum.
yolunu sen seçiyorsun...

@3593: ''otururken bir misyoner pozisyonu alır mısın?''
''kalk kendin al huur çocuğu!''
''nereden getireceğimi söylemedin?'' ; büyük ihtimalle anlamaz.
''bu bir sevişme teklifi mi ?''
''ben oturarak da boşalırım, nereye istersen oraya geç sen''
''tamam yarram bekle'' ; suyu alır gelir karşısında içerim.
''niye ayağına kim sıçtı? (haykırdım!)'' ; aralıksız favorim, hala gülüyorum. not: aşağılardan gözüme çarptıkça gülüyorum.
''bu bir misyon mu?''
''kime göre, neye göre?''
''anan da getirirdi''
''su sayılmaz yarram ; 4. sınıf ingilizce öğretmenine sokayım xd xd''
''hayır''
''sen ayaktayken ben başka şeyler isterim ama?''
''tabii ki'' ; suyu getirir ve başka birine veririm içmesi adına, ''kime getireceğimi söylemedin yarram'' derim.

lan daha çok şey yazarım da, haykırdığım cevaba hakaret olur diye yazmıyorum.
yahu iş zekana, o anki keyfine kalmış...

@1968: yarram anan seni bunun için fırlatmış.
o nedenle anan
açıklardım fakat anlamayacaksın ; zaten görmek isteyen açıkça görür her şeyi.
kısacası yine anan
ayrıca bu başlığı takip ediyorsun, biliyorum başlığı çalan ve bana ''çalanı tanıyorum'' diye mesaj atan huur çocuğu!
senin gibi acizlerin anasını gibeyim, bu kadar net.

@1976: sana ''kuşlar'', ''anacığın'' diyeceğim belki...
belki de uzun yazacağım.
fakat bu özgüven dolu dereyle, alfa değirmeninin dönmesini sağlayacak.
o derenin ağzını açacağım ''altın vuruş'' ile...
anla artık yarram.

@1982: bu kadar kafana takmaya bile değmez mal herif...
sen mükemmelsin huur çocuğu, var mı ötesi ?
şimdi onlar düşünsün.

@1985: senden sadece böyle köstek olmanı istiyorum.
insanlara müthiş derecede motivasyon oluyorsun ; çünkü senin gibi olmak istemiyorlar..

@1992: kesinlikle ılıksın.
öyle olmasa dahi kokoş ananın kokona arkadaşlarına dayayan bir fosilcisin.
şu ya da bu, bu insanlara motivasyon oluyor ve betalığı tekrar anlatıyorsun.
teşekkürler yarram.

@2025: yazma bence de...
okuma hatta.
evet senin övmene ihtiyacım var.
evet, dışarı çıkıp hayalinde görsen boşalacağın dişileri çatır çatır gibebilirim ; fakat senin aciz övgülerine-tasvirlerine ihtiyacım var.
teşekkürler...

@2010: teşekkürler...
betaları ve yoldan çıkmaya meyilli olanları çıkarıp, diğerlerini gazladın.
lan ben bunun için ne uğraşıyorum ki ?
şimdi işin olmadığı için insanlara saracağın başka başlıklara ; arada sırada buraya gelip benim reklamımı yapmayı ve insanları motive etmeyi unutma.
seni pm'den ayarladığımı da çok belli etme, buradaki adamlar zeki amk ; çaktırma.
teşekkürler şükran.

@2033: onlar betalar yarram...
aramızdaki entrylerin sahipleri.
onlara karşı gelmeyin beyler...
bırakın da saygısınlar muhteşem değişiminize, tekrar hayatınızın anasını gibsinler.
benim gibimde olmaz.
siz kendinize değer vermedikten sonra, ben sadece ananıza değer veririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder