''alfa, tüm kuralları değiştiriyor.''

''seni etkilemek isteyenler saldıracaktır.
o yetmeyince çamur atacaktır.
o yetmeyince çevrendekileri sinsi bir kadınlıkla kandıracaktı
o da yetmezse, dost olacaktır.
fakat, anlamadığı şey şudur:
takım arkadaşlarına güvenebilirsin ; fakat onların gözünün önünde ihanetini izlemektense, başka takım arkadaşları bul.''
bu sözü bana ihtiyar ve bilge bir alfa söylemişti.
bana olan güveni sarsılanlar, gidebilirsiniz ; değişmeyeceksiniz çünkü...
canınız yanacak.
betalara prim verenler, gidebilirsiniz ; değişmeyeceksiniz çünkü...
canınız yanacak ve kadınlaşacaksınız.
halen olayların ip üstünde olduğunu anlamayan moronlar, gidebilirsiniz ; değişmeyeceksiniz çünkü...
canınız yanacak.
canımın sıkıldığı ilk boşlukta giderim.
burada ne bebek bakıcısıyım, ne de sizleri alfa yapma yolunda yeminli bir misyoner...
ben bir alfayım...
hoşunuza gitse de, gitmese de, her şey benim isteklerime göre ilerler.
elit grubuma ayırdığım zamanın çoğunu size kaydırdım ; o eğlenceden vazgeçtim.
şuan düşünüyorum da, hakediyor musunuz ?
düşünün: hakediyor musunuz ?
her çıkışımda, birdaha başlığa geleceğimi nereden biliyorsun ?
sana bunu anan mı söyledi, yoksa ben mi aşıladım ?
alfa...
alfa, tüm kuralları değiştiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder